Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Anoniem schreef:Ik vind het dus niet netjes dat je hier gelijk ooteman de schuld van geeft..
Only_Hellen schreef:Anoniem schreef:Ik vind het dus niet netjes dat je hier gelijk ooteman de schuld van geeft..
Inderdaad. Plus dat ik uit jouw verhaal niet kan opmaken dat je met dit verhaal ook naar hem bent terug geweest, en hem de kans hebt gegeven zijn eigen verhaal te doen o.i.d. Mensen staan nou niet bepaald bekend om hun waardeloze service.
. Maartje83 schreef:er zaten een paar weken tussen dat ik het zadel heb laten
aanpassen door ooteman en de zadelmaker er naar heb laten kijken. het zadel heb ik daarna nooit meer gebruikt en ben ook nooit meer naar ooteman gegaan
Heb ook bij mijn buurman een nieuw zadel gekocht. Mijn buurman zegt ook dat ze er geen verstand van hebben. (ja nu kan je denken dat hij dat zegt omdat hij er zelf in handeld maar dat is niet zo, mijn buurman heeft trouwens meer als alleen zadels
dus die zal het wel weten.)Ambiqeu schreef:je moet ook helemaal niet naar ooteman voor een zadel. die hebben er geen verstand van. Ik heb mijn zadel daar ook een keer laten maaken, die knie dinges die bij je knieen zitten gingen los. hebben ze dat gewoon oer lelijk met de hand effe snel aan elkaar gerijgt ...
Heb kort daarna de andere kant zelf met naald en gewoon draad gedaan. Toen had ik al een ander zadel want hij paste niet goed bleek later. Ik vroeg ook wat dat oude krot volgens hun moest opbrengen. ze zeiden 75 euro (!!, iets wat ie echt niet waard was)
Mijn buurman handeld ook in zadels, van sommer. Die zei dat dat zadel 0 euro waard was. Heb ook bij mijn buurman een nieuw zadel gekocht.
verder hebben ze wel goede dingen.
Monica_1987 schreef:Ambiqeu schreef:je moet ook helemaal niet naar ooteman voor een zadel. die hebben er geen verstand van. Ik heb mijn zadel daar ook een keer laten maaken, die knie dinges die bij je knieen zitten gingen los. hebben ze dat gewoon oer lelijk met de hand effe snel aan elkaar gerijgt ...
Heb kort daarna de andere kant zelf met naald en gewoon draad gedaan. Toen had ik al een ander zadel want hij paste niet goed bleek later. Ik vroeg ook wat dat oude krot volgens hun moest opbrengen. ze zeiden 75 euro (!!, iets wat ie echt niet waard was)
Mijn buurman handeld ook in zadels, van sommer. Die zei dat dat zadel 0 euro waard was. Heb ook bij mijn buurman een nieuw zadel gekocht.
verder hebben ze wel goede dingen.
Tuurlijk zegt je buurman dat hij wil z'n zadels ook kwijt.
Over ieder zadelmaker of passer zijn wel dingen die niet helemaal gewenst gaan. Maar fouten maken is menselijk. Er is geen perfecte zadelmaker/passer.
ze zeiden dat dat bij alle merken zo was, dus ook de betere. (ja geloof je het zelf??
)
haha, maar koop alleen niks meer van hun merk, alles wat ik van hun merk koop ging best snel stuk. Citaat:ja maar dat veranderd nog niks aan de manier zoals ze mijn zadel hebben 'gemaakt' .
Net als met beugelriemen, had ik daar nieuw gekocht. Na een paar dagen zag je al slijtplekken en gingen ze stuk, ik terug gegaan enige wat ze deed was een beetje zwart schoenpoets erop smeren zodat je het niet meer zagze zeiden dat dat bij alle merken zo was, dus ook de betere. (ja geloof je het zelf??
)
Gentlegiant schreef:Citaat:ja maar dat veranderd nog niks aan de manier zoals ze mijn zadel hebben 'gemaakt' .
Net als met beugelriemen, had ik daar nieuw gekocht. Na een paar dagen zag je al slijtplekken en gingen ze stuk, ik terug gegaan enige wat ze deed was een beetje zwart schoenpoets erop smeren zodat je het niet meer zagze zeiden dat dat bij alle merken zo was, dus ook de betere. (ja geloof je het zelf??
)
Nouja denk dat dat niet iets is met de sevice van ooteman die dingen kunnen nu eenmaal stuk gaan en aangezien ooteman geen eigen merk heeft
maar ze hebben het niet netjes afgehandelt dat zeker niet maar daar had jij zelf ook wat van kunnen zeggen dat je je geld terug wou bijvoorbeeld