Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

CrossHorse schreef:ben er bijna heel de tijd bij bn ff stal aan mesten ga dan weer kijken, en mest dan de andere stal weer... dus opzig ben ik er de helft er zoiezo bij. en de stallen naast de paddock is meestal ook wel iemand die een oogie in het zij houd....
dus denk dat het allemaal wel ok. komt
Je zit zelf toch het beste in de situatie en weet hoe de bakgohya schreef:Ik lees hier effe mee,want mijn pony staat nu al 3mnd. op boxrust.Ze komt nu sinds 2 weken een paar uur buiten in de paddock.Ik wil haar weer terug op het land zetten [24/7] maar weet eigenlijk niet of dat wel goed is.
Maar als ik dit zo lees kan het dus wel,ze zal wel uitkijken als ze gaat rennen dan.
gohya schreef:Ik lees hier effe mee,want mijn pony staat nu al 3mnd. op boxrust.Ze komt nu sinds 2 weken een paar uur buiten in de paddock.Ik wil haar weer terug op het land zetten [24/7] maar weet eigenlijk niet of dat wel goed is.
Maar als ik dit zo lees kan het dus wel,ze zal wel uitkijken als ze gaat rennen dan.

Gewoon, door verandering van omgeving en omgang. Dus nu mag mijn kostbare sportpaard, lekker recreatiepaard zijn en vooral paard zijn
Ook met dit weer
rebeltje schreef:Bij ons staan ze gewoon in groepjes in de paddock. En als het weer het toe laat op het land. Ze hebben zelf prima door hoe gek ze kunnen doen.
Een paard is een paard hoor. Een 'sport'paard is niet anders dan een 'recreatie'paard. Misschien zit er een ander temperament in, maar dat is ook zeker hoe je er mee omgaat. Ik heb ook een 'sportpaard', een voormalig 'heet' paard. En goh, wat ben ik er trots op dat ze nu na een paar jaar heeeeerlijk rustig isGewoon, door verandering van omgeving en omgang. Dus nu mag mijn kostbare sportpaard, lekker recreatiepaard zijn en vooral paard zijn
Ook met dit weer

)
Enneh,