Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
priscillahip schreef:ik weet niet veel te doen , ik rijd ook al een tijd niet meer.
ben het echt spuugzat die ** sneeuw en vorst.
soofenflo schreef:Wij hebben met de vorst zout gestrooid. Dat werkt echt heel erg goed.
Wat er ook voor zorgt dat je bak sneller ontdooit, als het een beetje warmer is. Zorg dat de baan sneeuw vrij is. Wij maken dan een grote 8 in de baan. Brede hoefslagen van een meter of 3, met de sneeuw nog in het midden. Je kunt dan iig wel wat rijden. De sneeuw en ijs zijn dan van het zand af, en met het minste beetje zon ontdooit de boven laag en wordt het zand niet zo nat.
Het is een klote klus, maar je krijgt er wel wat voor terug. Ik heb de hele vorst periode kunnen rijden.
! Bij ons zijn ze zo begonnen met een longeercirkel (in 1e vorstperiode)en nu hebben we (tijdens de 2e vorstperiode) een hoefslag, van hand veranderen en grote volte. Prima te doen! Kan het iedereen met buitenbak aanraden! Want idd ookal is het even werk, je kan wel gewoon rijden
!