Heb hem net binnen, hij past prima. heb hem net kwartiertje aangehad toen ik men paard aan het longeren was om even te voelen hoe hij zit als je hem een tijdje aanhebt. Hoe hij zit met rijden kan ik je helaas nog niet vertellen, mag nog even niet rijden agv ongeval.. maar zodra dat weer kan stuur ik een update!
Ik raad altijd aan om hem hier in de NL ergens te passen, dan weet je, je maten en kan het niet fout gaan als je het in Engeland gaat bestellen.
cdetje
Geplaatst: 04-02-10 10:54
Ik heb hem niet eerst in NL gepast, schaamde me een beetje om naar een winkel te gaan en hem daarna toch in UK te bestellen.
Roxxiejj
Geplaatst: 04-02-10 10:57
Waarom schamen om een bodyprotector te passen? Is toch juist goed dat je er 1 neemt? De mensen van de ruitersportzaak zijn allang blij met klanten..
cdetje
Geplaatst: 04-02-10 11:43
Ja maar ik bedoel als ik alleen kom om te passen en daarna ergens anders ga kopen
Maar goed, ik heb hem dus in UK besteld zonder te passen, had de protector wel al een keer in het echt gezien. Maatvoering van de outlyne was precies goed dus het risico was wat minder groot.
Lady_Daniels
Geplaatst: 08-02-10 22:22
Ik heb er een in de aanbieding mocht je er nog een zoeken!