Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
September schreef:Hmm, als je niet zegt tegen de verzekeraar dat je het niet zeker weet, is er niets aan de hand.
"De kat van huppelepup heeft zijn nagels langs mijn zadel gehaald." Is toch gewoon duidelijk dan? Formuliertje invullen, foto's erbij en klaar is kees. Maar dan moet de staleigenaar wel meewerken natuurlijk.
) Daaleman zadel van (volgens mij) 6-8 jaar oud.Bellona_K schreef:Bedankt voor de reacties!
Naar mijn eigen idee was het ook de eigenaar van het dier die iets beschadigt die contact moet opnemen met de verzekering. Ik weet alleen niet of de stalverhuurder wilt gaan meewerken; immers mijn stalgenootje was naar mij gestuurd met dat we het zelf moesten bespreken. Bovendien hoorde ik alles over deze toestand van haar (stalgenootje) en niet van de stalverhuurder, terwijl ik daar toch iedere dag ben.
Het ging mijn stalgenootje er om dat als ze haar zadel ooit gaat inruilen, dat deze nu minder waard is door die kras. Lijkt me ook lastig hoe de verzekering die waardevermindering dan gaat dekken. Het is bovendien geen nieuw zadel, het is een tweedehands (of misschien wel derde- of vierdehands) Daaleman zadel van (volgens mij) 6-8 jaar oud.
Vind het wel vervelend, sta daar super en de sfeer was heel goed. Hopelijk blijft het zo, ondanks dit voorval met het zadel.
Ik heb de staleigenaar nog niet gesproken, ga straks naar mijn paard en hoop dan wijzer te worden!

)
(bij navraag ontkent iedereen, is de ervaring
)
Hebben we veel van.