Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Kan dus wel bello2005 schreef:maar respect, dat je hem hengst houd...
Ik hou niet van mensen die een hengst kopen en dan nog castreren.. Of een hengst willen aanschaffen maar die
eerst geruind moet worden..
. Gooi ik hem wel

bello2005 schreef:Waarom niet? (vroeg diegene die misschien een hengst gaat kopen, maar daar heel snel een ruin van maakt..
Aangezien hij anders bij de boer waar ik sta de wei niet in mag. Wat is er mis met een ruin? Alle ruinen zijn
ooit hengst geweest? Mocht hij wel naar buiten mogen, mag hij van mij hengst blijven . Gooi ik hem wel
tussen de ruinen of bij mijn merrie, mits hij daarmee op kan schieten. Anders wordt het alsnog kastreren.)
Hengstje dat ik ooit reed, ging niet met andere ruinen of hengsten, dat werd oorlog..
Met merrie's ging prima. Maar ieder paard is verschillend.
als iedereen eens dacht zoals jij, dan waren er geen hengsten meer en dus ook geen nieuwe ponys meer ..
en hoezo een onschuldig lief hengstje castreren..
alleen omdat JIJ dan op die stal kan staan, sorry maar dan vind ik je echt te arrogant..
Dan zoek je toch lekker een andere stal,wat iets verder fietsen is..
nee dan worden we moe,,
Of dan moet je je maar een ruin aanschaffen..
vind het echt onzin om een hengst aan te schaffen..
genoeg hengsten die met andere merries/ruinen samen in een weiland kunnen lopen
en die geen rotzooi schoppen.
maar nee, lekker aan jezelf denken,,,
je eigen het zo gemakkelijk mogelijk maken,,
ja, nogmaals ik heb een hekel aan mensen die hengsten voor de fun en voor HUN eigen laten castreren..
Omdat ze dan op meer stallen welkom zijn, nou dan heb je wat
Bahbah verschrikkelijk zon mensen.. dat die uberhaupt bestaan.. bahbah
Vind het echt bullshit.. lekker arrogant en lekker eigewijs..
denk maar aan je eigen.. je paard moet je maar aan jou aanpassen.. Vind dat echt niet kunnen..
je wilt tenslotte het beste voor je paard, en dan moet je daar ook wat voor doen, en niet de eerste (de beste ) stal zoeken..

Kokopelli schreef:ze staan nu ook bij elkaar (hengst en ruin) dus ze zijn aan elkaar gewend.
De tijd zal het leren denk ik