en dit is de website van het pannenkoekenhuis waar je een grote parkeergelegenheid hebt en via het bos en de duinen het strand op kunt en ook via het fietspad regelrecht naar het strand kunt
Bij mij doet die tweede website het inderdaad ook niet maar het ziet er goed uit!
Ik wil wel ergens veilig mijn trailer neer kunnen zetten. En de combinatie bos en strand is ook wel fijn als ze op het strand totaal gaat flippen kan ik teminste nog naar het bos anders is het gelijk al weer afgelopen!
Hij zal het wel weer gaan doen hoor! pannenkoekeboerderij heet Johanna's hof, als ie het niet gaat doen dan kun je google'n voor het adres!
je kunt uuuuuren door het bos zwerven. Vaak doe ik door het bos naar het strand en dan via het strand over het fietspad weer terug stappen naar de trailer kwartiertje stappen.
Castricum, ik kan er ook uren door rond zwerven en door de ''wilde'' dieren heb je ook leuke zoek plaatjes;)
Marisca78
Geplaatst: 17-01-10 03:25
Bij mij in kijkduin kan je goed je trailer parkeren en makkelijk het strand op! Je kan dan rechtsaf richting scheveningen rijden of linksaf richting hoek van holland en weer terug via de duinen als je het leuk vind! Als je daar eens heen gaat, veel plezier!
HubbaBubba
Geplaatst: 17-01-10 11:10
RosavL schreef:
Castricum, ik kan er ook uren door rond zwerven en door de ''wilde'' dieren heb je ook leuke zoek plaatjes;)
Ja dat was ik vergeten, maar er lopen kuddes Schotse Hooglanders en Exmoorpony's. Ze hebben het ook over Koniks en shetlanders, maar die ben ik in de jaren dat ik er kom nog niet tegen gekomen.
Maar die kudde's maken het plaatje wel compleet! Mooi strand ook. Op http://www.getij.nl/index.cfm?page=geti ... =IJMDBTHVN kun je de eb en vloed bekijken, Ijmuiden is het dichtsbij, vandaar dat je die moet bekijken voor Wijk aan Zee, Castricum en Egmond
Je kunt je trailer in Noordwijk parkeren bij het parkeerterrein van Duindamseslag. Vanaf die parkeerplaats rijd je zo het ruiterpad op, de duinen in. Dat is toch wel een aanrader hoor! Als je geen zin in het bos en de duinen hebt, en gelijk het strand op wilt, dan kan je er voor kiezen om naar Langevelderslag te gaan. Dat is een afslag verder vanaf Noordwijk gezien. Daar kan je in de winter gewoon met je paard het strand op. Je kunt laden op het grote parkeerterrein. Veel plezier!