Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Musjes schreef:Ik vind dat ze gelijk heeft. Dit soort dingen gebeuren nou eenmaal als paarden elkaar kunnen aanraken. Ik begrijp heel goed dat jij er niet blij mee bent! Maar in mijn ogen is dat een risico als je paarden hebt.
Voor de één is 58.- niet zoveel, maar een ander moet er misschien voor sparen... 
Vjestagirl schreef:Haar verzekering zal dit niet vergoeden. Jij hebt zelf ermee ingestemd je paard naast het hare neer te zetten. Dan had je moeten zorgen dat ze niet bij elkaar konden komen. Als haar paard uitgebroken was en dan je deken had gesloopt had je een poot om op te staan. Nu niet.
Vergelijk het met als er ingebroken wordt omdat jij de deur open hebt laten staan. Dat vergoed de verzekering ook niet.

Vjestagirl schreef:Haar verzekering zal dit niet vergoeden. Jij hebt zelf ermee ingestemd je paard naast het hare neer te zetten. Dan had je moeten zorgen dat ze niet bij elkaar konden komen. Als haar paard uitgebroken was en dan je deken had gesloopt had je een poot om op te staan. Nu niet.
Vergelijk het met als er ingebroken wordt omdat jij de deur open hebt laten staan. Dat vergoed de verzekering ook niet.
Kukkie schreef:Dit is niet waar. Mijn paard heeft ook een deken van een paddockgenoot gesloopt. Twee zelfs. En mijn verzekering (gewoon WA) heeft dit gedekt. Ik vind dat ook wel normaal.