Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Musjes schreef:Dat is behoorlijk vervelend zeg dat je paard zo geblesseerd is geraakt.
Maar al de bruggen in het amsterdamse bos zijn glad en link met regen (en sneeuw). Het is ook een beetje je eigen verantwoordelijkheid om in schatten wat de staat van de bruggen is. Het gaat niet alleen om de brug waar jullie zo ongelukkig gevallen zijn. Al de bruggen daar worden bv met gladheid ook niet gestrooid omdat het in het bos is.
Ik hoop dat je paard heel snel opknapt!!

kck schreef:Ik heb een rechtsbijstand particulieren. Deze zegt niets te doen, omdat ik zelf niet gewond ben geraakt. Voor mijn paard zeggen ze niet aansprakelijk te zijn.

kck schreef:Ik heb een rechtsbijstand particulieren. Deze zegt niets te doen, omdat ik zelf niet gewond ben geraakt. Voor mijn paard zeggen ze niet aansprakelijk te zijn.
Snackie schreef:Zijn die bruggen ook door het Amsterdamse bos geschikt bevonden, voor de overgang met paard?