Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik doe ze heel veel aan naar stal in de winter en iedere keer zijn ze weer vies.. ik doe ze even af met een baby doekje en vet ze in met leder olie van rapide.. daar worden ze zoooo mooi weer van!
Ik heb nog nooit natte voeten gehad
Ik wist eigenlijk ook niet dat je ze in moest sprayen maar vind het niet nodig.. mijn laarzen zien er echt nog super uit! lonnie schreef:Sinds een paar dagen heb ik Dubarry laarzen aangeschaft, omdat ik veel buiten ben op een dag en dan zijn warme tenen wel welkom! Nou vroeg ik me af hoe ik ze het beste kan onderhouden. Moet ik darvoor de speciale poets etc van dubarry aanschaffen of kan het ok anders? hoe blijven ze het langste mooi en waterdicht? Ze zijn in de winkel ingesprayd. Hoe vaak moet ik dat herhalen? Ik heb trouwens het type galway, de hoge
ze gaan in de modder tot aan mijn enkels toe. ik heb ze alleen wel weinig onderhouden omdat mij verteld was dat dit niet mocht bij dubarry's! ze werden alleen zo bleek.. dus nu heb ik ze goed gepoetst met schoenenvet en ingesprayd. ze zijn echt goed waterdicht. nooit last van natte voeten.