Wie schrijft zich in voor paardenbegrijpen.nl??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

charlie1989

Wie schrijft zich in voor paardenbegrijpen.nl??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-09 20:10

Sim

Re: Wie schrijft zich in voor paardenbegrijpen.nl??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 20:40

RT P -> TAO

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 20:49

Marijke is een fijne meid die echt wat te melden heeft. Natuurlijk is ook Marijke niet heilig, maar ze weet waar Abraham de mosterd haalt dat dat kan ik zeker niet van elke instructeur zeggen.
Voor mij persoonlijk heb ik niks met dit soort dingen, maar als ik de kans krijg om een paar lessen bij Marijke te pikken, zal ik dat zeker niet laten. En met een 'nieuwe' trailertrekauto voor de deur komt die mogelijkheid weer dichterbij.
Laatst bijgewerkt door ikke op 30-12-09 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 20:51

Wat is je twijfel...?
Marijke is een betrouwbaar persoon en je kan per maand opzeggen lees ik.
Ze heeft erg veel te vertellen.

charlie1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-09 21:16

ikke schreef:
Marijke is een fijne meid die echt wat te melden heeft. Natuurlijk is ook Marijke niet heilig, maar ze weet waar Abraham de mosterd haalt dat dat kan ik zeker niet van elke instructeur zeggen.
Voor mij persoonlijk heb ik niks met dit soort dingen, maar als ik de kans krijg om een paar lessen bij Marijke te pikken, zal ik dat zeker niet laten. En met een 'nieuwe' trailertrekauto voor de deur komt die mogelijkheid weer dichterbij.

niet heilig, wil zeggen dat heel dat paardenbegrijpengedoe opgezet spel is?

charlie1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-09 21:20

scooby09 schreef:
Wat is je twijfel...?
Marijke is een betrouwbaar persoon en je kan per maand opzeggen lees ik.
Ze heeft erg veel te vertellen.

het lukt me niet om te betalen vanuit belgie

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 21:25

je kan een maand proberen, ik vind het heerlijk leermateriaal dus ik heb me aangemeld. Verder vind ik het knap hoe ze dit zo op de kaart zet, ik vind dat goed ondernemerschap en heel slim. Als je niet kunt betalen vanuit Belgie dan zou ik er even een mailtje aan wagen...

charlie1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-09 21:30

garny95 schreef:
je kan een maand proberen, ik vind het heerlijk leermateriaal dus ik heb me aangemeld. Verder vind ik het knap hoe ze dit zo op de kaart zet, ik vind dat goed ondernemerschap en heel slim. Als je niet kunt betalen vanuit Belgie dan zou ik er even een mailtje aan wagen...

hoe heb jij betaald?

als je via mastercard wil betalen moet je je kaartnummer en controlenummer invoeren, maar mijn nummer past niet in dat kadertje.

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 21:53

Je zal een bann nummer of ibac nummer nodig hebben waarschijnlijk.
Mail haar anders even ze kan je die gegevens wel geven.

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 22:00

scooby09 schreef:

Je bedoelt de BIC (bankcode) en IBAN (internationale versie van je bankrekeningnummer).
Enne, Charlie1989, met 'niet heilig' bedoelt Ikke dat ze niet alles weet, ze is geen goeroe maar een mens dat het nodige te vertellen heeft. De meeste mensen op Bokt (inclusief ikzelf :D ) kan best het nodige van haar leren.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 22:29

charlie1989 schreef:
ikke schreef:

niet heilig, wil zeggen dat heel dat paardenbegrijpengedoe opgezet spel is?

Het is opgezet, ja het is het bedrijfje van Marijke :D
Marijke is een goede instructeur, maar ook Marijke heeft de waarheid niet in pacht (dat suggereerd ze ook niet!!) waarmee niet iedereen haar een geweldige instructeur zal vinden. Maar zoals al gemeld, ik zal komend jaar zeker pogingen ondernemen om wat lessen van haar te krijgen.
Ik heb een hele goede instructeur maar zo af en toe eens iemand anders naar je laten kijken kan heel verfrissend zijn.

MarcR

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 08:58

De tittel is "paarden begrijpen" maar nergens vindt ik een verwijzing naar het inleven in de denkwereld van paarden. Zonder deze basis kan je nooit een paard begrijpen en dit is essentieel in de relatie tussen paarden en mensen. Vroeger bestede ik daar ook geen aandacht aan maar de afgelopen jaren heb ik dit geleerd van onze trainers en door zelf te zoek en te observeren.
In de tekst ligt de nadruk volledig op het rijtechnische aspect en er wordt geen aandacht besteed aan andere aspecten zoals opvoeding.

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 09:53

Waratje schreef:
scooby09 schreef:

Je bedoelt de BIC (bankcode) en IBAN (internationale versie van je bankrekeningnummer).
Enne, Charlie1989, met 'niet heilig' bedoelt Ikke dat ze niet alles weet, ze is geen goeroe maar een mens dat het nodige te vertellen heeft. De meeste mensen op Bokt (inclusief ikzelf :D ) kan best het nodige van haar leren.

eh juist die bedoel ik :o

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 10:10

MarcR schreef:
De tittel is "paarden begrijpen" maar nergens vindt ik een verwijzing naar het inleven in de denkwereld van paarden. Zonder deze basis kan je nooit een paard begrijpen en dit is essentieel in de relatie tussen paarden en mensen. Vroeger bestede ik daar ook geen aandacht aan maar de afgelopen jaren heb ik dit geleerd van onze trainers en door zelf te zoek en te observeren.
In de tekst ligt de nadruk volledig op het rijtechnische aspect en er wordt geen aandacht besteed aan andere aspecten zoals opvoeding.

Wanneer je je niet inleeft in de denkwereld van een paard, is de rest zinloos! Je kunt je inleven vanuit het rijden, dat is een ingang, zoals er wel meer ingangen zijn.
Ze is een leerling van Bent Brenderupp. Dat mag misschien een kwal van een vent zijn (volgens sommigen), hij weet wel hoe de vork aan de steel zit; daar kan zelfs Anky een puntje aan zuigen........

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 10:24

Ik haakte al af bij "de methode die ik ontdekt heb etc". Deze intro getuigt van een groot ego en een commerciele instelling, niet veel meer. Lijkt me sterk dat deze dame zoals ze zelf schijnt te menen exclusieve wijsheid in pacht heeft.

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 10:46

Kuggur schreef:
Ik haakte al af bij "de methode die ik ontdekt heb etc". Deze intro getuigt van een groot ego en een commerciele instelling, niet veel meer. Lijkt me sterk dat deze dame zoals ze zelf schijnt te menen exclusieve wijsheid in pacht heeft.

ik heb de methode ook ontdekt via Marijke en haar instructeurs, heb ik nu ook een groot ego ?
en over de commerciele instelling, ze heeft ook wat te bieden en je heb zelf de keuze, er wordt je niets verplicht..

jammer dat je afhaakt want ik denk dat ze wel iets mooie te bieden heeft in paardenland, al zou je er maar wat uithalen voor jezelf en daardoor ook voor je paard...

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 10:46

charlie1989 schreef:
garny95 schreef:

hoe heb jij betaald?

als je via mastercard wil betalen moet je je kaartnummer en controlenummer invoeren, maar mijn nummer past niet in dat kadertje.

automatische incasso, ik heb gewoon mijn rekening nummer opgegeven

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 12:23

Ik vind het een grote domper , ik kon niet wachten het iets nieuws, totdat er maandelijks bedragen moeten worden overgemaakt -O- het komt over alsof ze iedereen wil en KAN helpen maar niet iedereen KAN dit betalen per maand , dus de mensen die wel een betere ruiter willen worden maar het niet kunnen betalen krijgen een behoorlijke domper te verwerken, als je dit dus niet gaat en kunt volgen dan word je dus nooit een betere ruiter, zo komt het op mij over, Ik vind het nogal misleidend.

Vitalis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 12:30

Het leek mij ook leuk het iets nieuws. Maar ik vind het nogal veel geld wat ze ervoor vraagt. Ik kan dat in ieder geval niet betalen per maand.

charlie1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-10 12:35

ik was zeer enthousiast over die Marijke dat ze zoveel moeite doet om mensen te helpen beter te leren rijden... maar nu vraagt ze er plots geld voor. Khad het eigenlijk voelen aankomen. Met al haar gratis filmpjes enzo was ze ons allemaal al aan het inpalmen om ons geleidelijk aan haar macht te krijgen en zo geld af te troggelen. Zo komt het toch over bij mij. Stel dat 100 mensen zich hierop abonneren, dan ontvangt ze ongeveer 3000 euro per maand, das wel een mooi inkomen.

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 14:05

ik vind het nogal grof wat je hier zo stelt, met dat wat je tot nu ( jarenlang) toe allemaal gratis van haar site kon afhalen en vooral leren ga je nu zeuren over dat we in haar macht zijn en dat er geld af getroggeld wordt ? Ik weet niet hoe oud je bent en of je ondernemer bent of wilt worden, maar als je je er een beetje in verdiept en vooral ook nadenkt kan je je ook voorstellen dat er al heel veel tijd en geld inzit, voorlopig moet er nog geld bij denk ik en dan is het nog maar de vraag of het een succes gaat worden.
Ik vind je opmerking ook wel wat grof.....verder is er erg veel van haar site te halen, je hoeft geen lid te worden...

skins

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 13:27

Ik vind het wel de moeite, maar ik ga er niet voor betalen. Ik ben ook nog jong en ik kan het ook niet betalen.
Het is veel geld, maar op de site staat ook dat het niet veel geld is voor wat je allemaal kunt leren. Voor een priveles betaal je toch ook al snel 20 euro en dan is het maar 1 uur. Hier kun je onbeperkt inloggen om alles nog een keer opnieuw te bekijken.
Ik hoop wel dat ze nog gratis filmpjes gaat aanbieden.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 11:58

goh heb ooit nog een freestyle cursus bij haar gedaan toen ze net begonnen was. Aardige meid, niets mis mee.
Ik vind deze opzet echter niet helemaal mijn ding.
Het is veel geld voor informatie. Informatie die je vast ook wel ergens anders van internet af kan halen .........

romeorowan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 12:55

Ik ben altijd wel erg geinteresseerd geweest in haar filmpjes en ik heb zelf ook een dvd van haar over het rechtrichten.
Maar ik vind 29,95 per maand toch wel een heel bedrag en nee, ik ben niet jong, en ja, ik kan het zat betalen, maar ik heb het er (nu nog) niet voor over.

zazaza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 23:07

inmiddels 49.95 :)