Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Qimm schreef:buiten zou ik het niet gauw doen, (alleen) in de bak wel. Alleen op buitenrit gebruik in mijn telefoon als radio, ik kan dan de omgevings geluiden nog steeds goed horen
bokt2010 schreef:Wat denk je zelf, ik vind het onverantwoord.
En waarom;
Je hoort zelf niks om je heen, dus als bijv je paard ergens van schrikt had je het aan kunnen voelen door het geluid zelf (misschien eerder) te horen..
Qimm schreef:waar ik gewerkt heb stond de radio altijd over de speakers in de bak, ik vond het wel fijn om er een muziekje bij te hebben hoor
yildiz schreef:Ik zie niet in waarom je dat zou willen? Je verwacht toch ook dat jouw paard zich volledig concentreert op jou, waarom jij dan niet op hem?
Qimm schreef:yildiz schreef:Ik zie niet in waarom je dat zou willen? Je verwacht toch ook dat jouw paard zich volledig concentreert op jou, waarom jij dan niet op hem?
als je al afgeleid raakt door muziek.... ? kan me er niets bij voorstellen. Dan heb je in de auto (als je een rijbewijs hebt?) Zeker ook geen radio aan, want daar is afleiding nog veel gevaarlijker...
rooz1993 schreef:Ik heb als ik alleen rij wel atijd in. Kan ik me beter op mijn paard letten en niet op de omgeving. Moet zeggen dat ik trouwens wel altijd rustige muziek heb want anders komt het niet goed met het rijden! En ook geen muziek die ik te goed ken want dan gaje die weer meezingen.
(dit is een tinker) yildiz schreef:Een auto is geen paard!![]()
Als ik train wil ik mn volledige aandacht bij mijn paard hebben, alles aanvoelen en daarop inspelen. Muziek leidt misschien niet zo zeer af, het ligt subtieler, het beinvloedt je wel degelijk.