Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
justdiesel schreef:De gouden tip heb ik niet voor je, maar ik vind het niet slim dat je onderweg af bent gestapt...
Dat peukje kan wel wachten tot je weer terug op stal bent lijkt mij.....
Morrie05 schreef:Vind het ook niet zo handig van je om tussendoor dan af te stappen. Als je weet dat het kan gebeuren, aangezien het nu goed ging is het een beloning voor haar om gewoon lekker door te rijden. Ik zou haar flink aanpakken. Weet niet je doet als ze steigert en je zit er nog op?
wopkelover schreef:Morrie05 schreef:Vind het ook niet zo handig van je om tussendoor dan af te stappen. Als je weet dat het kan gebeuren, aangezien het nu goed ging is het een beloning voor haar om gewoon lekker door te rijden. Ik zou haar flink aanpakken. Weet niet je doet als ze steigert en je zit er nog op?
dan gaat ze net zo lang door
tot het te gevaarlijk wordt en ik alsnog af moet stappen
dan blijft bijv net zo lang achteruit lopen en steigeren tot we bijna in het water liggen of we midden op een weg staan
ik ga trouwens nooit helemaal alleen er is altijd iemand bij
jodi schreef:justdiesel schreef:De gouden tip heb ik niet voor je, maar ik vind het niet slim dat je onderweg af bent gestapt...
Wat een nutteloze opmerking![]()
Persoonlijk zou ik proberen haar te verkopen aan iemand die hier mee om kan gaan(of toch niet naar buiten wil) en een lekker buitenpaard gaan zoeken.
Noompiejjj schreef:Heb je misschien de mogelijkheid een rustig, ervaren paard extra mee te nemen? Denk dat ze het alleen buiten lopen niet leuk vind.. oude verzorgpony deed precies hetzelfde behalve als er nog een pony bij was
jodi schreef:justdiesel schreef:De gouden tip heb ik niet voor je, maar ik vind het niet slim dat je onderweg af bent gestapt...
Wat een nutteloze opmerking![]()
Persoonlijk zou ik proberen haar te verkopen aan iemand die hier mee om kan gaan(of toch niet naar buiten wil) en een lekker buitenpaard gaan zoeken.