Tussen kerst en oud & nieuw ben ik (eindelijk
) even vrij van m'n werk!Dat vraaaaagt natuurlijk om een heerlijk LANG ritje in een gebied waar ik nog niet ben geweest..
Graag zou ik met een vriendin naar de Veluwe willen voor een rit van zo'n 2,5 a 3 uur, we rijden in een lekker tempo door, draven en galloperen veel en stappen nauwelijks, paarden zijn dit ook gewend!
Nu heb ik geen verstand van afstanden, wat we zoal afleggen, maar wij hebben hier een recreatiegebied in de buurt en het rondje van zo'n 15 km rijden wij in een half uur hooguit driekwartier.
Aangezien ik de weg totaal niet weet en al helemaal niet waar een beginnetje gemaakt kan worden en we dus de trailer kunnen droppen vraag ik de kenners om hulp!
Wie o wie weet een parkeerplaats, zodat we een startplaats en eindpunt op dezelfde plek hebben en kan voor ons grofweg een route uitstippelen waardoor we een verminderde kans op verdwalen hebben

We wonen op steenworp afstand van Amsterdam af, dus als daar qua reistijd ook nog eens rekening mee gehouden kan worden zou het helemaal fantastisch zijn!
Weet je wat, laat het dan alsjeblieft weten, heb er nu al zin in namelijk!!
Alvast bedankt!!
Groetjes,
Sanne

naar Quadenoord