Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bulck schreef:Sorry maar een man met een vrouwenrijbroek??
CleovG schreef:In iedere ruitersport zaak zullen ze je wel kunnen helpen, als ze niet in het rek hangen kunnen ze vast wel wat bestellen voor jeIk zou trouwens als man ook niet graag in een damesbroek rond gaan lopen, net zo goed als dat ik nu niet in een mannenbroek rond ga lopen...
Destigado schreef:bulck schreef:ik heb eigenlijk enkel pikeurs, bandplooi met lederen zit en knie.
Sorry maar een man met een vrouwenrijbroek??
Tja mannenbroeken zijn meestal vrij recht toe recht aan en weinig leuke broeken.
Bandplooi brrr dat is voor mannen iets voor de jaren 70 en 80 vind ik.
CleovG schreef:Destigado schreef:Meeste mannen broeken zijn toch strakke modellen hoor net zoals de dames modellen.
of je hebt van die mannen met enorme spillebeentjes dan zit een broek al heel snel wijdt
Nou ik heb aardig wat mannen in rijbroek gezien, maar gelukkig loopt niet iedere man in een strakke broek
Destigado schreef:CleovG schreef:In iedere ruitersport zaak zullen ze je wel kunnen helpen, als ze niet in het rek hangen kunnen ze vast wel wat bestellen voor jeIk zou trouwens als man ook niet graag in een damesbroek rond gaan lopen, net zo goed als dat ik nu niet in een mannenbroek rond ga lopen...
Ach ik heb nu een rijbroek van een soort stretch spijkerstof. Dat is een dames model. ook mijn witte wedstrijdbroek is dames model want daar zit een zeemleren zitvlak in. Die is bij mannen broeken bijna helemaal niet te krijgen.
Maar ach ik Manage mezelf wel!
Er is alleen niet echt een hippe/ eigentijdse heren rijbroek lijn, althans ik ben hem nog niet tegengekomen
Appiehappie schreef:Amen!
Zolang je je als man niet waagt aan allerlei zuurstokkleurtjes of echt vrouwelijke ruitjes heb je veel meer keuze binnen het assortiment damesrijbroeken.
Ik kocht eerst ook alleen maar uit het rek herenbroeken. Maar dat zijn, vergeleken met de zee aan broeken voor dames, maar zielige hoekjes. Op een dag had ik zoiets van 'kan mij het ook schelen' en ben overgestapt op damesbroeken. Sindsdien niet meer anders gekocht.
Dan zit de rits verkeerd om, na und? Zie je écht niet. Tenzij je altijd meteen naar iemands gulp staart.... Maar dat is in de meeste gevallen op z'n minst onbeleefd en ongewoon.
Ik heb ook een wedstrijdjasje voor dames, omdat de herenmodellen zulke vormeloze vuilniszakken zijn dat ik met geen mogelijkheid een elegant exemplaar kon vinden waar ik me in durfde te vertonen.
Dan maar metroseksueel...
bulck schreef:Mijn god waar gaat dat naartoe, terecht dus dat buitenstaanders vooroordelen hebben over mannen en paardensport. Als die nu al vrouwenbroeken aandoen is het wel echt spelen met stereotypen.
en pas heel recent.