Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Manon94 schreef:Saleisha schreef:ik zou gewoon met cap rijden,
als je op je hoofd valt doet je hoofd nog veel meer pijn
Haha, dat is waar. Maar nou heb ik een haflinger die geen vlieg kwaad doet.
Echt zo'n slome beer
Miepie1980 schreef:Met hoofddoek bedoeld ze denk ik zo'n soort bandana.
Ik zou met cap rijden. Maar snap je probleem wel.
Als het echt een slome beer is dan zou ik in de bak wel een keer een uitzondering durven maken maar buiten zowiezo niet.
Ik rijdt ook altijd met cap. Heb het nog nooit zo warm gehad dat het niet wou.
Het is in NL natuurlijk bijna nooit echt heet.
Vanaf wat voor temperaturen heb je er al last van dan?
Manon94 schreef:Haha, dat is waar. Maar nou heb ik een haflinger die geen vlieg kwaad doet.
Echt zo'n slome beer
Misschien is die van jou (en die van je zus) je misschien wel net iets te klein?
Jantine_ schreef:Het kan inderdaad altijd gebeuren dat je op je hoofd valt als je zonder cap rijd. Zo kan je ook aangereden worden, als je op straat loopt, kun je ook een ongeluk met de auto krijgen als je op de snelweg rijd, kan je neergeschoten worden als je op het verkeerde moment op een plek bent, kan je in mekaar geslagen worden op straat omdat je een keer omkijkt.
Ik rij meestal zonder cap, alleen de eerste paar keer op een nieuw paard heb ik hem op en op de paarden die nog welleens een rodeotje willen geven. Voorderest ligt die van mij mooi te wezen in mn kast
PaardenJij schreef:Er zijn genoeg lichte en ventilerende caps te koop voor niet veel geld. Investeer dat nou maar, je vergeeft het jezelf (en je moeder jou ook niet) als er wat gebeurt wat je had kunnen voorkomen. Mijn vrouw heeft een deuk in haar hoofd toen ze op jonge leeftijd zonder cap reed en ze van het paard viel. Die heeft op haar hoofd gestaan/geschopt.
Dat gezeur over die cap altijd.. in de auto doe je toch ook je gordel om.