Ik ben opzoek naar de handschoentjes tegen een normale prijsklasse die niet snel stuk gaan en goed zitten.
Heb al heel veel verschillende merken geprobeerd, zitten hele fijne tussen maar helaas gaan ze allemaal toch vrij snel stuk
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
heb nu handschoentjes van Kieffer, iets goedkoper maar ook erg fijn, heel erg soepel, van leer! voor wedstrijden heb ik ook Roekl en die zijn echt nog als nieuw, je kunt ze in een handwas doen
Marian0557 schreef:http://ecx.images-amazon.com/images/I/2 ... SL125_.jpg
Heeft me dochter, ze rijd al 4 jaar met dezelfde.
ruth91 schreef:ik heb handschoentjes van Roekl, zijn wel prijzig maar heb met 1 paar echt 4 jaar gedaan! bijna altijd aan en ook mee geveegd enzo. pas toen echt de gaten in de vingertoppen zaten en me hele vinger er uit kwam heb ik ze weggegooidheb nu handschoentjes van Kieffer, iets goedkoper maar ook erg fijn, heel erg soepel, van leer! voor wedstrijden heb ik ook Roekl en die zijn echt nog als nieuw, je kunt ze in een handwas doen
fedede5991 schreef:Ik heb die van mij bij de welkoop weg, ik heb ze altijd aan met het rijden en heb ze nu ongeveer een jaar en ze zijn nog helemaal super! ze waren €10 ofzo. geen idee.
En heb er ook nooit klachten door. liiisette schreef:fedede5991 schreef:Ik heb die van mij bij de welkoop weg, ik heb ze altijd aan met het rijden en heb ze nu ongeveer een jaar en ze zijn nog helemaal super! ze waren €10 ofzo. geen idee.
Wat voor kleur stof enzo?
Ik heb toen ik begon met paardrijden van die stoffen (goedkope) handschoentjes gehad die kopen we dus ook nooit weer die rijden echt poedersuiker!
Ze zijn heerlijk soepel. Ik rijd er al ruim een jaar 2 paarden mee en nog steeds niet kapot!