Nu ben ik benieuwd wat jullie ervaringen zijn met lange chaps? Wat voor kan ik het beste kopen? Zit het nog een beetje comfortabel met rijden?
Ik hoor graag van jullie!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ben ook niet van plan om hele dagen in de stromende regen te gaan rijden hoor, maar het zou fijn zijn als ze toch wel een uur kunnen houden. Daarnaast moeten ze ook warm zijn, want ik ben nogal een koukleum.
Ik heb lange benen en wist niet dat er ook nog een lange variant was! Even afwachten hoe de chaps vallen die van de week binnen komen, anders zou ik eventueel nog die extra lange kunnen bestellen.

Karin schreef:Oei, dan vraag ik me af of je het met een L wél gaat redden... Ik heb een effen zwarte maat L, ik wil wel even opmeten langs de rits?
Ik dacht dat ik behoorlijk slanke benen had, maar voel me nu echt een kamerolifant 
manonutjuh schreef:Ik heb ook die van kitt. Bevallen prima! heb er nog niet mee in de regen gereden. Ze houden in ieder geval wel de wind buiten en zijn heerlijk warm. Vind dat ik er wel iets minder grip mee heb, maar ik rij dan wel altijd met rijbroek met leren zitvlak.
Ze passen ook prima over m'n laarzen heen, blijven die ook lekker schoon!
Ik heb ze trouwens uit engeland gehaald, was 55 euro kwijt, daar hebben ze ook de extra lange variant!
http://www.alliedwestminster.com/shopframes/ op zondag besteld en woensdag binnen
superservice dus, uit Engeland.