Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maj0 schreef:Hey,,
Je moet lid zijn van een vereninging en je moet een startkaart aan vragen
Als je de startkaart binnen hebt kun je startcoupons aanvragen
Qua aanvragen kun je kijken op http://www.startlijsten.nl (daar staan de vraagprogramma's op) Je stuurt een startcoupon op naar het adres dat op het vraagprogramma staat, en een een week (verschild een beetje per persoon) van te voren kun je de startlijst zien. En weet je hoe laat je moet starten.
euh,, ben ik nou nog wat vergeten?
altijd handig als je wat bent vergeten ofzo
) Miss_m schreef:Graag gedaan,
Verder voor de TS maak je niet druk, alles wijst zich vanzelf wel.
Iedereen is ooit voor het eerst geweest.
Mocht je op concour nog vragen hebben over hoe en wat, loop even langs het secretariaat, die willen je meestal best even helpen.
Vraag desnoods een medeclub lid of iemand anders die je op concour ziet. (leer je meteen wat nieuwe mensen kennenaltijd handig als je wat bent vergeten ofzo
)

of een dekje, en mijn bontje onder het zadel (gelukkig altijd nog dicht bij dat pa het nog even na kon brengen haha)
en niets op de zijkant van de trailer laat liggen ofzo
friendly schreef:Dat bedoelde ik ook een beetje met mijn post...
friendly schreef:Dat is waar. Jij bedoelt waarschijnlijk gewoon je paard meenemen naar een andere stal lekker even vrijrijden zeg maar en ik bedoelde echt een wedstrijd rijden voor de nep..
maj0 schreef:Nou als je het terrein gevonden hebt (is bij ons altijd een probleem rijden namelijk altijd verkeerd haha)
Ga je je melden bij het secetariaat, daar betaal je ook de inschrijfkosten. Als je dat gedaan hebt kun je gaan inrijden. En wordt je meestal wel geroepen als ej aan de beurt bent. (natuurlijk kun je zelf ook even na vraag doen hoeveel er nog voor je moeten)
Dus neem ik altijd een voorlezer mee die weet hoe ik functioneer en die mijn geestelijke gezondheid een beetje in de gaten houdt en zegt wat ik wanneer moet doen
Al gaat het de laatste maanden wel goed..