ik ga binnekort een nieuwe rijbroek kopen maar ik twijfel tussen rood of zwart. zwart past bij allesmaar rood vind ik errug mooi:) tips?:) ik heb zwarte rijlaarzen. xx-ies
ik zou ook zwart doen, hoor. Als je dan een vlek krijgt (die je waarschijnlijk vaak krijgt met je pony) zie je het niet zo heel snel. maar als je rood mooier vind...
welke dekje heb je weke kleur?? welke zadelkleur enz..
Loechest
Geplaatst: 13-11-09 20:58
Er zijn ook combinaties met zitvlak rood bijvoorbeeld en de rest zwart.
wendyP
Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-09 20:58
nou ik heb geen dekje want ik heb geen eige pony en me verzorg pony heeft een kleure dekje welke kleuren weet ik niet en het zadel is zwart(beetje verlkeurd):D een combi is ook wel leuk maar word vaak ook zo duur:)
zwart combineert wel makkelijker, rode broek en groene/blauwe trui ziet er ook niet:P ik ben nu na 2 jaar nogal uitgekeken op mijn zwarte (hij is ook te klein) en nu heb ik toevallig net dezelfde broek in het grijs gekocht.
magic1991
Geplaatst: 18-11-09 14:57
Bij Couture Hippique heeft mijn vriendin een rijbroek gekocht echt een hele mooie broek. Die ze zelf helemaal heeft kunnen samenstellen naar eigen smaak, Met leuke zakjes er op en een mooie stof. Kortom ze was heel tevreden!
Tja, ik zou zeggen rood, omdat ik zelf rode paardrijbroeken heb! Vind ik veel leuker dan die standaard beige, zwart enzo. Maarja, daarnaast let ik niet zo op combinatie's met dekjes enzo, dus daar heb ik niks over te vertellen...
okeej:) ik ga hem denk ik ook 2de hands kopen, bespaard best veel geld:P
Lynske78
Geplaatst: 18-11-09 20:45
Bij Piafferuitersport zijn de harry's horse contrast rijbroeken nu in de aanbieding. Van 59 voor 17,50 euro. Erg fijne rijbroeken. Heb ze zelf ook. Misschien een tip
ik heb over die site ook veel negatieve dingen gelezen heb je hem daar zelf gekocht?? of ken je mensen?
Lynske78
Geplaatst: 18-11-09 20:50
Ik had al z'on rijbroek. Maar heb er nu weer 2 besteld bij Piaffe omdat ze nu zo goedkoop zijn. Betaald via ideal en ongeveer 4 dagen later had ik ze binnen. Heb ook al een keer schoenen besteld bij hun. Niks mis mee hoor geen klachten.
Ik zou dan eigenlijk voor een two-tone rijbroek gaan in de kleuren rood en zwart. Overigens heb ik zelf liever een rijbroek met een kleur dan simpel zwart. Maargoed, dat is weer een persoonlijke mening.
Ik zou voor zwart gaan, dat vind ik een praktischer kleur, vroeger had ik een rode rijbroek maar vlekken zag je helaas snel & je matcht niet echt makkelijk, vind ik persoonlijk dan...