) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) splash1999 schreef:strijklappen/ peesbeschermers en springschoenen

Een setje transportbeschermers is nog altijd goedkoper dan die rekening van de DA! natasjuhh schreef:maar wat voor soort bescherming moet ik dan om de benen doen ?

en hij een lichte kleur heeft. (En ik bovendien geen zin en tijd heb om zn beentjes op de wedstrijd nog eens te moeten wassen
)
Equimotion schreef:Overigens heb ik de meeste problemen gezien niet zozeer op de wagen maar bij paarden die slecht willen laden en zich dan onbenullig aan de klep bezeren.

Citaat:Overigens, het warmte-argument voor bandages licht nogal wat genuanceerder dan dat een bandage per definitie slecht is, en ging bovendien over bandages tijdens het werk dus wat hierboven wordt aangehaald is echt onzin en een voorbeeld van hoe dingen door slechte journalistiek een eigen leven gaan leiden
Ik bedoelde hierboven dus wel degelijk bescherming tijdens het rijden. Omdat je paard (hopenlijk
) stilstaat tijdens transport is de warmte die onder bandages zich ontwikkelt dan minimaal.