Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ylva schreef:Gaan we nu het hele riedeltje van mogelijke oorzaken weer nalopen?Volgens mij heb jij (ts) meerdere malen het aanbod van een bokker gehad om langs te komen (in het vorige topic), is daar inmiddels iets mee gedaan? Ik bedoel, is die persoon inmiddels langs geweest en zo nee waarom niet?
Midasje schreef:ylva schreef:Gaan we nu het hele riedeltje van mogelijke oorzaken weer nalopen?Volgens mij heb jij (ts) meerdere malen het aanbod van een bokker gehad om langs te komen (in het vorige topic), is daar inmiddels iets mee gedaan? Ik bedoel, is die persoon inmiddels langs geweest en zo nee waarom niet?
Miauw....
SB_Beessie schreef:Is het paard missien allergisch voor iets in zijn voer? Of deed diegene net een bepaalde beweging? Misschien moet je eens ALLE sessies met hem opnemen, en als het dan gebeurt dan kun je het precies bekijken, waar het door kan komen.
Jeetje, wat rot voor je!
ylva schreef:Nou dat verklaard dan je motivatie om het niet te doen... al is het misschien het proberen waard aangezien de escalatie van zijn gedrag ook geen vertrouwen wekt.
Komt je NH-hulp nog wel terug of wil/durft ze niet meer met hem te werken?