Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
suus_ schreef:Dat is inderdaad een soort teken van dominantie. net als dat een paard aan je gaat schuren bijvoorbeeld.
GamblersCup schreef:suus_ schreef:Dat is inderdaad een soort teken van dominantie. net als dat een paard aan je gaat schuren bijvoorbeeld.
Mijn paarden schuren omdat ze jeuk hebben![]()
Vooral na het rijden.
Ik heb het idee dat het een beetje een vorm van geen respect hebben is. Gewoon niet opletten dat daar toevallig nog een persoon staat. Of is het echt gericht omduwen? Dan wordt het een heel ander verhaal.
GamblersCup schreef:suus_ schreef:Dat is inderdaad een soort teken van dominantie. net als dat een paard aan je gaat schuren bijvoorbeeld.
Mijn paarden schuren omdat ze jeuk hebben![]()
Vooral na het rijden.
Ik heb het idee dat het een beetje een vorm van geen respect hebben is. Gewoon niet opletten dat daar toevallig nog een persoon staat. Of is het echt gericht omduwen? Dan wordt het een heel ander verhaal.
.
Hij heeft voor mij gewerkt dan is dat zijn beloning. Omverlopen daarentegen word wel afgestraft maar mijn paard heeft respect voor me dus dat is nog nooit gebeurd!
Leslie90 schreef:Wat betekent het als je paard je in één stoot omver duwt? en wat kun je hieraan doen om het af te leren? mijn verzorg pony doet dit heel erg vaak en ik knal regelmatig tegen alles aan omdat hij me omver stoot
Vjestagirl schreef:marieke1983 schreef:
Nou stel ik mezelf boven het plaatselijke hang en sluit werk...
Wat een ego![]()