[BRT] Fíjne buiterij-ervaringen
is door de moderators als zijnde te oud om opgerakeld te worden bevonden, doch het kán niet zo zijn dat buitenrijden niet leuk is.
SFLJ heeft een recente fijne ervaring geplaatst doch zie boven.
Wie heeft er pósitieve ervaringen met de interactie met de andere gebruikers van de openbare ruimte?
Enneh, er zijn al zóveel zeurtopics waar je een frustratie kwijt dus alsjeblieft, hou ´ja, maar´ dáár.
Een paar weken terug hebben wij een hoogst wonderlijke rit gemaakt. Ik had boodschappen gehaald en een groot pak met rollen toiletpapier bovenop geknoopt. Bij uitzondering en voor gasten zacht papier en dat was knálroze.
Het was een heel humoristisch interactieve rit. Meer verkeersdeelnemers die er wel (en met lol) op reageerden dan niet.
Je zou het haast om doén zo
was dat
hc (instructeur boodschappendressuur)

Maar goed, was best komisch, en ik heb het netjes opgeruimd. Voor de rest vind ik buitenrijden ook altijd wel leuk, heb nog nooit iets erg meegemaakt
de mensen gingen snel de eerst volgende afslag in, terwijl we nog aardig ver weg waren, maar kan me voorstellen dat je dat schrikt, van dat kabaal
. En als ze hun toeters en bellen aan hadden gehouden was er ook niks gebeurt, daar ik mijn pony echt wel onder controle had. Maar ik vond het wel heel aardig