Wedstrijd Bloopers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Annabel_97

Wedstrijd Bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-09 20:00

Heej Bokkers,

Heb jij ooit bij een wedstrijd een onwijze blooper gemaakt???? Of heb je misschien een heel lollig verhaal te vertellen??? Deel het hier!!

Doei :o Annabel 97

Laat alsjeblieft een berichtje achter ;)

P.S. je wordt niet uit gelachen ofzo hoor!!!

annelindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 12:00

is over de omheining springen met je pony tijdens een oefenparcours een blooper? :+

Annabel_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 12:02

annelindeeee schreef:
is over de omheining springen met je pony tijdens een oefenparcours een blooper? :+

Jaah Wat vreselijk voor je!!! en wat gebeurde er toen?? :D

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 12:48

Kennis van ons gaat op concours.
Komen daar aan, willen de pony van de trailer halen...
Openen de trailer????????? Geen pony??

:D Pony vergeten.

En volgens mij zijn ze niet de enige die dit is overkomen :+

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 12:51

in het parcours een hindernis voorbij rijden.. :o
waarna mijn zus die na mij starte ook die zelfde hindernis voorbij rijd!! :?

_Bitje_

Re: Wedstrijd Bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 17:01

ja, mijn paardje is bang voor die witte grandpri/Z hekjes,
kom ik de ring in en dat beest begint toch die hekjes aan
te vallen :') heb nog nooit zo hard gelachen (mede door de zenuwen)!!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 17:04

Haha, ik heb een keer vergeten de laatste hindernis van het parcour te springen, ik dacht dat ik al klaar was :=

En ben eens net na de finishlijn eraf gevallen, finishlijn was ook heel raar richting de bakrand, paardje ging op het laatste moment toch de andere kant op dus toen lag ik ernaast. Kwam er bezorg iemand naar me toe, was het eerste wat ik vroeg; was het wel ná de finishlijn??
Maar dat was het gelukkig wel dus werd nog 2e ook :=

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 17:35

Mooiste was dan geweest dat je door de zwieper van je paard, zelf toch nog door de finish heen vloog Anneliesdj, hahahaha.

Ik heb niet echt wedstrijdbloopers wat ik me nog kan heugen. Een keer dat ik na 2 minuten losrijden er al naast lag. :Y)

BullyCotton

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 17:41

pony op hol geslagen onder een cross..
en 2 keer de 6e hindernis missen ..

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 17:45

smeetjoew schreef:
Mooiste was dan geweest dat je door de zwieper van je paard, zelf toch nog door de finish heen vloog Anneliesdj, hahahaha.

Ik heb niet echt wedstrijdbloopers wat ik me nog kan heugen. Een keer dat ik na 2 minuten losrijden er al naast lag. :Y)

Nou nee want je moet óp je paard door de finish :=

Maar het was ook wel erg raar hoor, barrage die je dan snel rijd en na de laatste hindernis moest je recht op de bakrand af en dan stond 2m vóór de bakrand pas de finishlijn, dus moet je wel op het laatste moment opzij. Paard luisterd altijd braaf maar die dacht; zo dicht op die bakrand af, dat lijkt me toch niet goed _O-

Annabel_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 17:47

anneliesdj schreef:
smeetjoew schreef:

Nou nee want je moet óp je paard door de finish :=

Maar het was ook wel erg raar hoor, barrage die je dan snel rijd en na de laatste hindernis moest je recht op de bakrand af en dan stond 2m vóór de bakrand pas de finishlijn, dus moet je wel op het laatste moment opzij. Paard luisterd altijd braaf maar die dacht; zo dicht op die bakrand af, dat lijkt me toch niet goed _O-

Nou je paard heeft groot gelijk :P

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 17:49

Ja eigelijk wel, was gewoon een raar parcour :P

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 18:06

Nouja ik hoor me moeder regelmatig wat anders roepen dat wat ik op dat moment aan het doen ben.. :')

Heb ook wel is een hond in me proef gehad, vond me paard zeer leuk en stapte er vrolijk op af. Ja, maar dat hoorde niet bij de proef :+

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 10:31

Vorig jaar ben ik begonnen met mijn toen nog 3 jarige guppie, met wedstrijden rijden... Onze eerste wedstrijd 5 okt. in Arnhem :P jaja, ik weet het nog precies :P

IK reed mijn eerste proef, ik vond het spannend, paardlief vond het spannend :P Nou ja niet om over naar huis te schrijven :P

Tweede proef ging echt veel beter, hihi ik galopeer een volte in, keurig rond, en ineens sta ik buiten de hekjes... ik dacht wat is dit nou... Terug over de hekjes en rustig verdergereden :P

Na de proef, uhhum, wil je ff bij me komen, ik naar haar toe, zegt de jury, wat vreselijk jammer, je proef ging zoveel beter :P Maar het is een afgesloten ring, en als je dan buiten de ring gaat, ben je uitgesloten... Ik heb wel je proef gewoon verder gejureerd, dan heb je er nog wel wat aan :P

Resultaat :P 184 :P

PuuNGekk13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 18:38

Het parcours al beginnen te springen terwijl je nog moet groeten. :+

Eliza_18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:29

Ik heb een x echt iedereen aan het lachen gemaakt op een springwedstrijd.
Ik kom de ring binnen en wil groeten!
Nou steekt die jury zijn vinger op net zoals je iemand begroet zeg maar.
Wat doe ik~~ ik ga niet groeten maar ik steek oook heel dom me vinger op.
Echt iedereen heeft zo hard lopen lachen daarom zag er waarschijnlijk heel komisch uit

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:34

Hahaha _O-

Ik heb niet echt een bloober, maar paard begon een keer uitgebreid te flemen tijdens het afgroeten. Jury vond het wel mooi staan :j

DJZ
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:45

De allereerste wedstrijd die ik met een pony reed, begon eigenlijk goed, voor het groeten...Na het groeten, in draf, linksaf en van FXH van handveranderen...Springt madam de bak uit..verder wel de proefafgemaakt.

Zelfde pony: We hadden een buitenwedstrijdje aan het eind van een bos. Komt er een aanspanning aan. De pony vond dat zo raar, dat ie toch moest schrikken. En mijn voorlezer vrolijk door lezen en kwam er later pas achter dat de pony weg was haha. Mocht wel verder rijden.

Met een andere pony kwam ik een keer de bak instuiteren. Eindelijk dacht ik, er zit pit in :D . Na het groeten wil ik wegrijden, krijg haar niet voorwaarts, nee moet ze even plassen en daarachteraan een flinke scheet laten, die je binnen in de kantine nog kon horen haha. Jury moest wel laggen :P

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 11:10

Tijdens een L1 proef, een paar jaar geleden op een paard dat ik voor iemand reed, ben ik de ring uitgevlogen.

Ik zette een middengalop in. Dat paard ging er keihard vandoor, kon hem echt niet meer houden. Ben buiten de hekjes terecht gekomen. Kon daarna weer gewoon verder gaan. De jury heeft me wel gematst, want ik had eigenlijk uitgesloten moeten worden! Dat paard was echt een idioot. Hij was de hele proef super sloom en toen ineens vloog ie er keihard vandoor. Moet er wel komisch hebben uitgezien, maar ik vond het niet zo grappig :(

scotie3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 11:13

Eliza_18 schreef:
Echt iedereen heeft zo hard lopen lachen daarom zag er waarschijnlijk heel komisch uit

Hahaha, deze is geweldig!

HerAndHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 11:19

heb een keertje tijdens een B-dressuur wedstrijd een blunder gemaakt. ik weet niet meer precies hoe het zat, maar ik moet van E-B-E een volte maken ofzo en in galop aanspringen, daarna nog een halve volte maken volgensmij.. nou, het zat dus zo, ik sprong dus aan in de verkeerde galop, en doordat ik hem corrigeerde vergat ik in hoeveelste deel ik van de volte zat, heb toen een halve volte extra gereden, en heb daarna dus nog 3/4 rondje moeten draven :P

de jury vond het gelukkig niet erg, integendeel, want ik had officieel 179 punten, maar ze hadden er zelfs 1 punt bijgegeven, zodat ik 180 punten had :P

ik heb ook wel eens tijdens een springwedstrijd zonder beugels gezeten :P

ik ben ook wel eens hindernissen vergeten tijdens het parcours, of de verkeerde kant op gegaan :P

nouja, blunders horen erbij xD

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 16:12

Eliza_18 schreef:

Dat is een goede! Hopelijk was het niet je middelvinger :+

JudithhM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 16:21

Een hele andere oefening doen dan wordt voorgelezen -.-
Gelukkig was de rest van de proef netjes verlopen :)

_TB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 16:36

Mijn eerste wedstrijd met mijn toen nog 4 jarige pony. Ik reed in ring 1, er waren ongeveer 8 ringen. Alles was natuurlijk nieuw voor der maar ze vond de ring maar saai. Dus toen ik in galop zat dacht ze wacht is even... ik ga even bij de buren kijken.
Ik ben toen door alle overige 7 ringen heen gegallopeerd. Ik kon der echt niet meer houden, ze pakte het bit vast en liet alle jury's wel even zien dat zij er ook was. Ik voelde me wel erg banketstaaf tegenover de mensen die een proef reden maar ik heb achteraf toch wel erg moeten lachen..

Eliza_18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 18:37

Frenka schreef:
Eliza_18 schreef:

Dat is een goede! Hopelijk was het niet je middelvinger :+

hahaha nee gelukkig niet;)