Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.
Zaina schreef:je kan natuurlijk gewoon met een pony starten tussen de paarden, maar hoe klein ben jij dan, dat je nog goed op een A-pony past??
wat moet je uberhaubt met 6 van die kleine ponies?![]()
Ik zou een paar ponies verkopen en een grotere pony of een paard er voor terug kopen.. maar goed, je moet natuurlijk kijken wat je zelf graag wilt he. Maar omdat je aangeeft graag de dressuursport in de willen, lijkt dat me de handigste beslissing.
Somebitch schreef:Nee hoor je kan gewoon starten tussen de paarden.Is niets anders aan.. Alleen het verschil dat jij met een pony start en de meeste met een paard.
Zaina schreef:je kan natuurlijk gewoon met een pony starten tussen de paarden, maar hoe klein ben jij dan, dat je nog goed op een A-pony past??
Ik zou een paar ponies verkopen en een grotere pony of een paard er voor terug kopen.. maar goed, je moet natuurlijk kijken wat je zelf graag wilt he. Maar omdat je aangeeft graag de dressuursport in de willen, lijkt dat me de handigste beslissing.
Somebitch schreef:Zaina schreef:je kan natuurlijk gewoon met een pony starten tussen de paarden, maar hoe klein ben jij dan, dat je nog goed op een A-pony past??
Volgens mij lees je verkeerd.
6 pony's 3 mini's en 3 a pony's
Of lees ik nu verkeerd?
Somebitch schreef:Zaina schreef:je kan natuurlijk gewoon met een pony starten tussen de paarden, maar hoe klein ben jij dan, dat je nog goed op een A-pony past??
Volgens mij lees je verkeerd.
6 pony's 3 mini's en 3 a pony's
Of lees ik nu verkeerd?
Succubi schreef:Ik vind het een beetje jammer dat je al zoveel verondersteld.
Toen ik mijn haflinger over kocht dacht ik ook "daar gaat mijn dressuur en spring droom"... Nu 2 jaar later zie ik het eerder als een uitdaging om met een haf mijn puntjes te rijden!
Doe eens gek, start met je pony.
Je kan altijd nog je pony's verkopen en een paard kopen toch?
En waarom zou je een stalling moeten hebben? Je paard word er niet gelukkiger van hoor