Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik had immers nog geen gewone leren laarzen en gelijk twee paar aanschaffen werd me wat te gek.. Bienotje schreef:Ik heb de mountain horse rimfrost thermolaars wel eens gepast, die vond ik erg fijn zitten. Maar heb uiteindelijk toch maar voor gewone leren laarzen en een extra paar sokken in de winter gekozenIk had immers nog geen gewone leren laarzen en gelijk twee paar aanschaffen werd me wat te gek..

Ga alle laarzen even opzoeken!
koeky schreef:ik rijd ook met thermolaarzen van eurostar...
ze hebben een rubbervoet erg stevig en water dicht en dan een stof been gedeelte hij is van boven tot onder bij de tenen helemaal gevoerd met wol echt heerlijk warm!
ze rijden fijn en zijn niet te breed duss kunnen gewoon in elke beugel zonder dat je er in vast blijft hangen!
Ben er ook heel tevreden over, geen koude voeten meer en geen

Sissi87 schreef:Ik heb de ariat bromont, de zomer en winterversie, heb tot nu toe alleen de zomerversie geprobeerd, en het bevalt me prima! Zit geen stalen neus in, en is waterdicht. Aan de binnenkant zit een soort suede stuk, vind ik wel fijn aangezien ik een kunststof zadel heb, en laarzen die aan de binnenkant van normaal leer zijn, gaan schuren...
maarloesx schreef:Sissi87 schreef:Ik heb de ariat bromont, de zomer en winterversie, heb tot nu toe alleen de zomerversie geprobeerd, en het bevalt me prima! Zit geen stalen neus in, en is waterdicht. Aan de binnenkant zit een soort suede stuk, vind ik wel fijn aangezien ik een kunststof zadel heb, en laarzen die aan de binnenkant van normaal leer zijn, gaan schuren...
Echt, ik raad ze iedereen aan! Ik heb ze ook en ze zijn echt fijn. Alleen al toen ik ze aanpaste dacht ik al van die moet ik hebben haha