Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marieke_K schreef:Ik gebruik de officiele naam van mijn haf op wedstrijd. Als je een startkaart met andere wedstrijdnaam dan de echte naam van je paard wilt aanvragen betaal je daar extra voor.
Marieke_K schreef:Ik gebruik de officiele naam van mijn haf op wedstrijd. Als je een startkaart met andere wedstrijdnaam dan de echte naam van je paard wilt aanvragen betaal je daar extra voor.
.
.
Montignac schreef:@ Ziolette.. en waarom hebben jullie dat als ik vragen mag?
Lielle schreef:Montignac schreef:@ Ziolette.. en waarom hebben jullie dat als ik vragen mag?
aangezien voor mij hetzelfde geldt, omdat we de stamboeknaam niet altijd leuk vinden, en omdat we graag een aparte wedstrijdnaam hebben.
Zo hebben we nu een paard dat op stal Ukkie heet, op wedstrijd Zisunic en op papier Zandra. Paarden die we zelf gefokt hebben, hebben vaak nog wel een stalnaam maar wedstrijdnaam en stamboeknaam zijn hetzelfde.
. Volgend jaar komt ons eigen gefokte veulen terug uit de opfok, die houdt ook haar eigen naam als wedstrijdnaam als dat zover is of eventueel nog een aanpassing met "My ..." ervoor, maar eigenlijk vinden we Ciekeboe al leuk genoeg
.
. Ik probeer meestal een op het paard toepasselijke naam te verzinnen, tot nu toe hebben we: My Victory (Vicky), My Passion (Pasja), My Naughty Nymf (Nymfa), My Lucky Lady (Lucretia), My Delicate Diesel (Nadich) en als afwijking in het frans Mon Etoile Noir
(L'Etoile Noir).
Ciekeboe zou ik het ook voor doen trouwens, leuke naam. Ik rijd nu een paard voor iemand anders, en die heeft dus geheel toevallig als naam Ojee, die vind ik ook leuk.
Jeanine84 schreef:Marieke_K schreef:Ik gebruik de officiele naam van mijn haf op wedstrijd. Als je een startkaart met andere wedstrijdnaam dan de echte naam van je paard wilt aanvragen betaal je daar extra voor.
Nee hoor, als de combinatie nog niet eerder is gestart en het paard niet onder een andere ruiter wordt uitgebracht betaal je hier helemaal neit extra voor
.