Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dobbel schreef:ik heb zowel paarden gekocht als verkocht,
heb toen ik paard kocht, paard helemaal laten keuren op eigen kosten, ook bij afkeuring.
paarden verkocht, reacreatie paarden (tinkers) iedereen mag keuren, maar net als ik op eigen kosten ook bij afkeuring,
Roka schreef:dobbel schreef:ik heb zowel paarden gekocht als verkocht,
heb toen ik paard kocht, paard helemaal laten keuren op eigen kosten, ook bij afkeuring.
paarden verkocht, reacreatie paarden (tinkers) iedereen mag keuren, maar net als ik op eigen kosten ook bij afkeuring,
stel dat het paard wordt afgekeurd en de mensen zien daarom van de koop af en een poos later heb je volgende geinterreseerden voor het paard, zeg je er dan ook bij dat het paard eerder is afgekeurd, of laat je deze mensen ook dit paard nog een keer keuren?
Met de wetenschap dat hij niet goed is?
Helaas heb ik dit namelijk meegemaakt! het paard was al 2x (door verschillende dierenartsen) afgekeurd! Kwam ik nog een keer aan ! Voor de 3de keer afgekeurd! Een week later staat het dier doodleuk weer op internet, met de melding erbij alle keuringen toegestaan! En het ging hier niet om een handelaar! Walgelijk!
Lonneke1985 schreef:Ik vind ook dat bij ggk de kosten voor de koper zijn en bij niet goed voor de verkoper.. Welke DA je hiervoor neemt moet je zelf weten, alleen zou ik niet de vaste DA van de verkoper nemen (tenzij jullie dezelfde hebben natuurlijk). Voor € 50,00 (onder tafel) kan een paard zomaar ggk zijn hoor..
Jeanine84 schreef:stel dat het paard wordt afgekeurd en de mensen zien daarom van de koop af en een poos later heb je volgende geinterreseerden voor het paard, zeg je er dan ook bij dat het paard eerder is afgekeurd, of laat je deze mensen ook dit paard nog een keer keuren?
Met de wetenschap dat hij niet goed is?
Helaas heb ik dit namelijk meegemaakt! het paard was al 2x (door verschillende dierenartsen) afgekeurd! Kwam ik nog een keer aan ! Voor de 3de keer afgekeurd! Een week later staat het dier doodleuk weer op internet, met de melding erbij alle keuringen toegestaan! En het ging hier niet om een handelaar! Walgelijk!