ik zal het uitleggen,
ik heb al heel wat wedstrijden gehad, en heb ook wel 1/2/3 de prijzen gehaald, maar nu vandaag start ik met een ander paard, het is maar een onderlingetje wat niets voorsteld, maar sinds dinsdag kan ik het niet meer volhouden, ben steeds aan diarree, buikpijn, trillingen, spanning,
maar als ik dan bij de paarden ben is het over, of ik denk er niet bij na,
maar zulke rare zenuwen heb ik nog nooit eerder gehad, ik weet nog wel mijn eerste wedstrijd dat ik de proef al een maand van te voren al uit mijn hoofd wist, en paard helemaal gek werd van het oefenen oefenen oefenen, maar zelfs toen had ik niet zoveel zenuwen als nu,
hebben jullie het ook wel eens? wat doen jullie eraan?
En waarom zou ik zoveel zenuwen hebben met dit paardje?, het is maar een onderlinge, de eigenaar gaat mee voor de problemen van trailer gedoe, mee te kunnen helpen, we hebben geoefend, en hij loopt steeds beter, het is in een binnenbak, en een proef is maar 5 min, maar waarom dan al zie spanning? , snachts denk ik er ook aan,
werd vanochtend ook erg vroeg wakker door dat,, alleen maar omdat ik strax keertje naar de paarden ga
.ik hoop dat je het snapt.
alvast bedankt, en laat jullie mening horen
) Maar ik heb elke concours hele erge zenuwen al denk ik dat ik niet zenuwachtig ben ben altijd helaas ziek. Ga het nu met stressnoepjes proberen en Valdisper.