en wat is de reden waarom jij hem draagt? als je dat al doet

xoxox
edit.
handschoenen zijn inderdaad niet altijd zwart
maar ik had ooit zwarte.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Heb ik meer gevoel in mijn handen. Op concours wordt dat weer lastig want je moet met witte rijden. Maargoed...
vandaar dat ik met handschoenen rij.. Sowieso vind ik 't wel prettig, heb snel blaren, en in de winter is 't lekker warm
Houd ik tenminste wat gevoel in m'n handen 
Bloodymary schreef:Ik heb nooit handschoenen aan, omdat ik dat niet fijn vindt. Ook niet als het vriest heb ook nooit koude handen, omdat je toch steeds met je vingers speelt. Snap nooit goed als mensen ijskoude handen en voeten hebben tijdens het rijden. Dan zit je er toch een beetje stijf en bewegingsloos op volgens mij.

odetteke schreef:Bloodymary schreef:Ik heb nooit handschoenen aan, omdat ik dat niet fijn vindt. Ook niet als het vriest heb ook nooit koude handen, omdat je toch steeds met je vingers speelt. Snap nooit goed als mensen ijskoude handen en voeten hebben tijdens het rijden. Dan zit je er toch een beetje stijf en bewegingsloos op volgens mij.
Sommige mensen hebben het wat eerder koud dan anderen
Ik vind die hele dunne leren/imitatieleren handschoentjes enorm fijn!! Die gaan niet ten koste van het gevoel.
.