ik ben wat aan het rond speuren voor een auto die een 2 paards trailer met 2 normale kwpn paarden mag trekken.
er is zoveel aanbod en wil graag de uitgebreide collectie verkleinen met jullie ervaringen

groetjes daphne
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MarcR schreef:Ga eens bij Subaru kijken, Forester vanaf 2008 en de zwaardere modellen hebben een legendarische reputatie als trekwagen bij caravanrijders.
Wij trekken een Ifor Williams 2 paards met onze Forrester modeljaar 2008 benzine, is een droom.
Ik heb ook proefgereden met de diesel en deze heeft een ongeloofelijke trekkracht.
Forester is in 2008 in Nederland en Duitsland bekroont als meest betrouwbare wagen.
sammy1 schreef:wij ehbben ook een hyunday h200 bus,gaat super met 2 paarden erachter,
hij mag 2500 trekken.
capopjekop schreef:Wij hebben er ook een galopper voor. Qua trekkracht zit het helemaal goed, hij mag ruim 3500 kg trekken. Alleen vind ik de vering minder fijn dan toen we de audi er nog voor hadden staan bij drempels. Maar dat is gewoon een kwestie van rustiger rijden.
stefanvi schreef:capopjekop schreef:Wij hebben er ook een galopper voor. Qua trekkracht zit het helemaal goed, hij mag ruim 3500 kg trekken. Alleen vind ik de vering minder fijn dan toen we de audi er nog voor hadden staan bij drempels. Maar dat is gewoon een kwestie van rustiger rijden.
Mag ruim 3500 kg trekken? Dat denk ik toch niet. Maximaal trekgewicht bij een kogelkoppeling is 3500 kg![]()
stefanvi schreef:capopjekop schreef:Wij hebben er ook een galopper voor. Qua trekkracht zit het helemaal goed, hij mag ruim 3500 kg trekken. Alleen vind ik de vering minder fijn dan toen we de audi er nog voor hadden staan bij drempels. Maar dat is gewoon een kwestie van rustiger rijden.
Mag ruim 3500 kg trekken? Dat denk ik toch niet. Maximaal trekgewicht bij een kogelkoppeling is 3500 kg![]()