Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
, maar alsnog bedankt.
blue_sky schreef:Een vroegere vriendin van mij (die heel hoog in de aangepaste sport rijdt) had een soort van speciaal hiervoor bedoelde lijm die ze aan de binnenkant van haar laarzen smeerde. Die schijnen ze in de top-dressuur vaak te gebruiken. Ik kan je helaas niet aan de naam van het spul helpen.
Samantha_T schreef:Jeetje wat een reacties lees ik hier.....van spiritus tot schuurpapier, allemaal NIET DOEN. Je hebt super dure laarzen gekocht, dan ga je die toch niet zo toetakelen?
SusieQ87 schreef:blue_sky schreef:Een vroegere vriendin van mij (die heel hoog in de aangepaste sport rijdt) had een soort van speciaal hiervoor bedoelde lijm die ze aan de binnenkant van haar laarzen smeerde. Die schijnen ze in de top-dressuur vaak te gebruiken. Ik kan je helaas niet aan de naam van het spul helpen.
Ik weet ook even niet hoe het heet, maar volgens mij verkoopt Divoza het ook, het kost maar een paar euro en vaak word het alleen met wedstrijden gebruikt.