Hoe hebben jullie het ervaren als volwassene zonder wedstrijdervaring te beginnen met wedstrijden?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nog geen concrete wedstrijdplannen, maar wil wel erg graag. Ik heb nu een paard dat het makkelijk gaat redden in de dressuurring en het ook erg leuk lijkt te vinden, dus wanneer ik een auto met trekhaak heb gescoord, gaat het er echt van komen. Startkaart ed dus nog niet aangevraagd, maar de plannen zijn er.
Zin in dus!
Maar miss ga ik nu wel gewoon allebei doen.. Haha.. 
Bienotje schreef:Zie je wel, er zijn er dus wel meer die er niet van jong af aan in zijn gerold
Als het allemaal door gaat kan ik misschien ook volgend jaar starten dus
Ik ben gewoon heel benieuwd of je er makkelijk inrolt. In hoe het in zijn werk gaat op het wedstrijdterrein allemaal..

.
Een goede groom die weet hoe het werkt is fijn om bij je te hebben en verder gewoon vragen als je iets niet weet of begrijpt.
) en dat maakt het leuk vind ik.
daffodil schreef:Merkte alleen wel dat ik steeds hoger ging rijden en de druk ook steeds hoger kwam te liggen! Dat is jammer. Maar ik heb er nog steeds heel erg veel lol in, ondanks dat ik geen natuurtalent ben of zal worden! En dat is per slot van rekening toch echt het allerbelangrijkste ,lol erin houden!
Toen ik net ging starten was ik niet heel fanatiek, maar het is zo leuk en je wilt toch altijd een beetje meer..
Jenny_B schreef:Het enige wat me tegenhoudt is dat ik als enige met rimpels in de B start.
Wil volgend jaar weer beginnen, maar nu wel KNHS. Heb tot mijn 15e (ben nu 28) wel onderlinge wedstrijden gereden.
timokyana schreef:Dusty: Veel succes alvast,hou ons op de hoogte!