Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Arabesk schreef:lekker suf ook van die andere dierenarts om wel goed te keuren. Dan valt of de ataxie wel mee, of hij heeft dringend een bril nodig.
Ik heb wel veulens meegemaakt die behoorlijk atactisch waren, maar later toen ze groot waren heel goed bijgekomen waren, waardoor het bijna niet meer te zien was.
Als je alle bewijzen in handen hebt maak je een hele goede kans bij je rechtsbijstand hoor
Joltsje schreef:Ik heb nu een half jaar een paardje.
klinisch laten keuren en ze is goedgekeurd.
toen gaan trainen. ging goed.
al met al ging het steeds beter enkele wedstrijden gereden en naar trainingsweek in ermelo geweest.
een paard kan toch niet binnen 3 maand herstellen van ataxie?
Citaat:Nou heb ik het rapport van de kliniek waar ze verklaren dat het paard ataxie heeft en niet meer geschikt is voor de sport. en ik heb het rapport van mijn dierenarts dat ze klinisch is goedgekeurd.
WAT KAN IK DOEN? WIE KAN IK VERANTWOORDELIJK STELLEN?
Sientje schreef:Is er tijdens de keuring een ataxie-testje gedaan? Die zit er bij ons standaard bij, DA trekt paard aan staart een eind opzij en paard moet dat op tijd corrigeren. En is er toevallig ook bekend wat de ataxie veroorzaakt?
Joltsje schreef:ik ga er vanuit dat het een fout van inschatting is van de dierenarts. dat kan gebeuren. maar ik ben er nu de dupe van. dat is het probleem.
als zij hun fout aangeven, dan kan ik eventueel naar de handelaar en zeggen sus en zo en dan is het misschien meer zijn pakkie aan. al zal de handelaar zeggen, hij is goedgekeurd. basta. oftewel. wil het goed aanpakken