Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Blij dat die in het bos is en vrolijk doet haha.
Nickas schreef:Ik denk dat het wel een schrikreactie was, van wat dan ook...
Dan telt er maar 1 ding: weg van die plek en dat hebben ze in hun hoofd. Toen jouw vriendin er af viel, kwam het paard waarschijnlijk ook weer bij z'n positieven. Ohw... ik schrok... waarvan eigenlijk?
Als je paard er wel een keer vandoor gaat: niet proberen in te houden op twee teugels. Je trekt het gewicht naar de achterhand, en juist dáár zit de motor: zijn achterbenen!
Probeer hem op een volte te krijgen door 1 teugel en je gewicht te gebruiken (liever geen beenhulpen, door z'n verwarring op dat moment kan het overkomen alsof je hem juist aandrijft) en die volte steeds kleiner te maken. Een paard dat gebogen moet lopen kan niet meer rechtuit en zal uiteindelijk terugkomen in gang.
nou ik was er ook met een buitenrit afgevallen en toen had ik een topic aangemaakt met mijn hele verhaal enzo, en toen gingen ze allemaal zeuren omdat ik aan de teugels had getrokken, terwijl je dat gewoon automatisch doet.. snap je het nu?