Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ook als ze niet van pony's tussen de paarden houden kunnen ze je moeilijk zeer weinig punten geven als je een geweldige proef neerzet. Over het algemeen vind ik het een slap excuus om het erop te gooien dat je op een pony, schimmel, fjord of tinker rijdt en je daarom geen punten krijgt.
?
Maar ach, jij hebt toch lol gehad dan
!
. Ach, ik heb dan lekker gereden laten zien dat het ging goed en ben ik blij
! Joy2005 schreef:Ik hoor om me heen dat het met een pony na het L2 moeilijk zal worden. En je dan gewoon punten tekort gaat komen door de gangen etc...
Dit weerhoudt mij er ook van om wedstrijden te gaan rijden. Mijn pony is rond de 1.55m.
gr_roos schreef:Joy2005 schreef:Ik hoor om me heen dat het met een pony na het L2 moeilijk zal worden. En je dan gewoon punten tekort gaat komen door de gangen etc...
Dit weerhoudt mij er ook van om wedstrijden te gaan rijden. Mijn pony is rond de 1.55m.
Ook niet mee eens, mijn pony liep binnen een jaar van het B naar het M2 en daarna zijn we gaan springen en crossen. Heb daarna ook nooit meer alleen dressuur met hem gestart.