Voor een aantal weken terug ( eind mei) had ik concour, met mijn paard wat ik toen net op concour uit bracht (vanaf 1 mei & en net 4 jaar).
Het paard vond alles spannend en ik moest dressuren, ze vond die bordjes maar raar, en was gewoon ''jolig'' en liep gewoon echt niet zoals
het hoorde, bleef hangen in de hand etc. slingerde. Nyaa goed het is een jong paard wat net op concour mee gaat, na de proef loop ik even
na de jury om te bedanken, en toen kreeg ik dus een commentaar waar je U tegen zegt: De aanleuning klopte van geen kant en ik moest niet
met dit paard op concour komen om haar tijd te verdoen. Ik zeg netjes dat het paard nog veel ervaring op moet doen en soms wat kijkerig kan zijn,
Zegt de jury van dat ik hier kom voor een winstpunt; Waarop ik zeg dat ik er kom voor de ervaring van het paard en nog niks verwacht, Krijg ik terug
dat ik die ervaring maar ergens anders op moest doen en niet bij haar.. Ma goed 2e proef er achter aan ging 10x beter!! Ma wij zijn dus na de
bonds vertegenwoordiger gegaan met dit commentaar, Maar hij kon hier niks mee als het niet op coupon stond, Dat deed het dus ook niet..
Tijdje niks van weer gehoord tot vandaag, Ik was meisje aan het kijken wat ik les geef bij de pony's, en loop met haar mee na de jury (jawel de zelfde als waar
ik toen een discussie mee had) geeft ze eerst dat meisje commentaar, en toen zei ze tegen mij dat ik even bij der moest komen. Ik vraag netjes waarom..
Toen begon het weer, werd me klein beetje af gezeken daar, dat ik niet telkens haar moest zwart praten bij meneer ***, en nog wat dingetjes ( terwijl we 1x melding gemaakt hebben), en ik had geen
woord in te brengen want ik moest mijn *** houden van haar.. Het meisje wat gereden had was er gewoon over stuur van hoe zij tegen mij deed..
Ik vond niet dat zij toen der tijd het recht had om tegen mij te zeggen dat ik niet met dat paard op concour moest komen,
ook al kom ik met een paard wat achteruit loopt bij wijze van, zij zit er om te oordelen en niet om te beslissen wanneer ik mijn paarden ga starten
het enige was dat het paard de ervaring miste en hij bleef nog binnen de bordjes en deed zijn oefeningen zonder rare fratsen en had nog 167 punt
en dan krijg je dat voor een commentaar?..
Maar goed, wat zouden jullie in zo'n situatie doen? als zo'n jury over zo'n tijd er over begint te **
wat als ik haar binnenkort weer als jury heb? een 2e jury / bondvertegenwoordig er bij halen als ik de proef moet rijden?
want zie nog zo aan dat ze mij een volgende keer pakt op de punten, laatste tijd rijd ik altijd in de 190 punt dus ineens 160 zou raar zijn bij wijze van
nu heb ik van de week les van de gene waarbij ik de melding heb gemaakt ( bondsvertegenwoordiger) en zeg natuurlijk wel
wat voor gevallen is..
zij heeft al geen fijne naam hier in de buurt, en loopt ook rustig kleine kinderen zulk commentaar te geven.. lekker motiverend zeg ik dan!
Bedankt voor het lezen!
Ben echt even over de zeik..