Iets uitgebreider:
Vandaag dus de 2e kringwedstrijd, in Elsloo wel te verstaan, een gat ergens onderin Friesland. Ik kon met Rommie meerijden, erg fijn aangezien mijn ouders op vakantie zijn en ik anders geen vervoer had.
Om 12 uur kwam Kabouter mij halen, en zonder omwegen kwamen we n 1x goed uit op het wedstrijd terrein. Dus: geen Rij-maa-r-om-Kabouter meer.
Het was nog droog, helaas niet voor lang... Tijdens het losrijden begon het al en in mijn proef begon het echt te hoozen... niet normaal. 2 niet zo geweldige proeven gereden, maar de punten vielen nog mee: 152 en 154.
Helaas geen foto's aangezien de kans groot was dat de digi het niet zou overleven.
Ik kon mijn handschoenen uitwringen en ook verder alles zeiknat, heel fijn is dat. Ondertussen was Kabouter aan het zadelen, die moest eerst springen in de L: niet gek gedaan: foutloos, ook in de barrage en een 2e prijs. Toen was het tijd voor dressuur (inmiddels was het nog harder gaan regenen), wat ook niet opschoot. Paraplu's hadden ook geen zin meer inmiddels, heb me zelden zo verlept gevoeld

Daarna tijd om terug te sprinten naar de trailer, komen we onderweg nog een bijna verzopen Nina (Picasso) tegen, die haar proeven nog moest rijden *medelijden*. Maar goed, dat is het voor haar wel waard geweest hoorde ik later, maar dat mag ze zelf vertellen

Uiteindelijk nog gewacht op de prijsuitreiking, en dat duurde laaaaaang niet normaal, maar goed, Rommie kon z'n rooie lintje nog in ontvangst nemen

Goed, op naar huis, en ja hoor, was te verwachten, we zaten vast met de auto.... Gelukkig waren er een aantal tractoren standby die ons allemaal kwamen redden. Heel fijn, maarr... nergens een oog voor de sleepkabel te vinden onder de bumper... Na ff zoeken gelukkig toch gevonden, wat een gedoe

Speciaal voor Rommie nog een foto van hem toen ie in de modder aan het spelen was:
}>

Anyway, hierbij wil ik Rommie toch ff hartstikke bedanken voor de lift, en ik heb me ondanks de regen prima vermaakt!