Ik ben alvast aan het kijken naar schoenen voor aankomend winter, die lekker warm zitten, en tegen een stootje kunnen. Maar waar ook fijn mee te rijden is.. Wat zijn jullie ervaringen?
BertBaley
Geplaatst: 31-08-09 14:13
Ik doe dan altijd die laarzen van de ANWB aan!
Edit: Zijn een soort namaak Dubarry's!
Laatst bijgewerkt door BertBaley op 31-08-09 14:15, in het totaal 1 keer bewerkt
tja je hebt de thermo. Maar ik raad je sowieso niet aan om met schoenen te gaan rijden.En je je hebt ook Jodphurs warmer dan laarzen lekker dikke sokken erin en chaps.Je kan ook gewone stalschoenen nemen maar ook gevaarlijk om mee te rijden kijk even op Piafferuitersport.nl brede collectie in schoenen.
Ik rijd met thermoboots en loop op eagel stalschoenen Met waterdichte voet en wat bond!
Echt een aanrader..! Je kunt er volgens mij ook gewoon rijden
M3lisss
Geplaatst: 31-08-09 16:01
ik heb voor het rijden gewoon laarzen.. en als stalschoen van die boots van Aigle. Heerlijk warm met bont. Met laarzen kan ik ook echt niet autorijden XD
schaapie18
Geplaatst: 01-09-09 16:11
Ik heb de stalschoenen van BR type Trento voor in de winter heerlijk met fleece gevoerd en waterdicht. En ik rijd er ook gewoon paard ermee met chaps er over heen.
De jodphurs met stalen neus... niet dat die neus warmer is, maar deze heeft heerlijk dikke zolen zodat de kou niet optrekt als je naast je paard staat; en iets dikker leer; en toch fijn om ook mee te rijden! Ze zijn bij divoza 125 euro; maar waren tot gisteren in de aanbieding; dus mijn paar van 6 jaar oud wordt nu vervangen! Voering was versleten; verder niet!
Ik heb schoenen van mountain horse! die zijn ook erg fijn! en ook om mee te rijden
Mareng
Geplaatst: 02-09-09 16:49
Ik heb Ariat schoenen, die zitten superlekker en zijn warm. En dan heb ik nog geeneens de thermoschoenen maar de gewone!
Moncherette
Geplaatst: 02-09-09 19:00
Arriat Terrian schoenen, lekker warm en je kunt er mee rijden. Ik doe dit niet omdat ik leren rijlaarzen gewend ben, ik vind met schoenen rijden niet echt prettig. Daarnaast heb ik een paar goedkope Thermo laarzen van Agradi. Voor als het echt koud is en deze houden je onderbenen ook lekker warm.
Ariat terrain, super fijne schoen. Heb hem nu twee jaar, rij er 4/5 x per week mee, en blijft erg netjes. Is wel een wat grove schoen, maar zit erg comfortabel!
Rooow
Geplaatst: 03-09-09 13:47
femmiel schreef:
De oude collectie van HH heeft dikke schoenen lekker warm in de winter voor je chaps overeen te doen heerlijk zo koste bij mij 26,00
Ik ben ook op zoek naar stalschoenen voor in de winter. Klinkt goed, waar heb je die gekocht?
Phylos
Geplaatst: 03-09-09 14:04
MiSsY_Me schreef:
Ik heb kunstlederen Jodphurs met teddyvoering besteld