nu is mijn vraag.
hij komt van schitterende lijnen,
is het verstandig als ik hem als die ongeveer 2 jaar is laat castreren?
als hij gewoon nergens last van heeft?
Graag Antwoord
X
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En hij gaat in 2010 naar de hengstenkeuring.
. Ook heb je maar heel weinig kans dat een hengst door komt he 
?
ChellFJORD schreef:hij komt uit helew mooie lijnen, maar ik wil eerst afwachten of het wel echt een hengst word voor de fok.

chocobroodje schreef:Een hengst zover krijgen dat het een dekhengst wordt, is voor de meeste niet weggelegd. Ik zie in je profiel dat je pas 16 bent. In dat geval lekker ruinen, voor jou en je paard zoveel fijner! Paardje kan lekker de wei op met elk paard, en jij kunt overal rijden zonder bang te zijn dat ie opgefokt raakt van merries.
Amber_ schreef:chocobroodje schreef:Een hengst zover krijgen dat het een dekhengst wordt, is voor de meeste niet weggelegd. Ik zie in je profiel dat je pas 16 bent. In dat geval lekker ruinen, voor jou en je paard zoveel fijner! Paardje kan lekker de wei op met elk paard, en jij kunt overal rijden zonder bang te zijn dat ie opgefokt raakt van merries.
Leeftijd maakt ook niet alles ?
Toen ik Tootje kocht was ik ook 16 en nu ook nog hengst
.
. Ragdollcat schreef:En je hebt gedoe met hengsten, die ruiken gewoon dat je een vrouw bent, en dat kan link worden dan wordt hij heel dominant, niet te vertrouwen dus.
Dat is ook de reden dat het vaak goed gaat tussen de hengsten en mannen, dan tussen de hengsten en vrouwen.
Ik zou hem maar gewoon lekker laten castreren, wanneer het kan.