Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
goldwing schreef:maar heel veel jury's houden hun agenda er niet goed op bij
Staan beschikbaar op een datum en als je dan mailt zijn ze al bezet of zelfs op vakantie, en als je dan naderhand nog op die datum zoekt staan ze er nog steeds gewoon tussen alszijnde vrij
Suzanne F. schreef:goldwing schreef:maar heel veel jury's houden hun agenda er niet goed op bij
Staan beschikbaar op een datum en als je dan mailt zijn ze al bezet of zelfs op vakantie, en als je dan naderhand nog op die datum zoekt staan ze er nog steeds gewoon tussen alszijnde vrij
Dat komt omdat de site niet praktisch genoeg werkt. Die agenda is ook niet handig bij te houden.
Remember schreef:Dat vind ik nog wel meevallen, erop klikken en klaar.
Diesel54 schreef:Je kan bij voorkeuren ook in een keer bijvoorbeeld "door de weeks niet" aanklikken en is alles ineens geselecteerd.
Suzanne F. schreef:Diesel54 schreef:Je kan bij voorkeuren ook in een keer bijvoorbeeld "door de weeks niet" aanklikken en is alles ineens geselecteerd.
Ja alleen de doordeweekse dagen ja, de weekenden moet je per dag apart aanklikken.
Goldwing: Ik word zelfs bijna alleen maar gebeld door verenigingen die ver weg zitten, terwijl ik duidelijk heb aangegeven tot een bepaalde kring/regio te willen jureren. Ze vragen het toch.
Heeft dus totaal geen zin om dat neer te zetten.
Diesel54 schreef:Je kan ook voorkeur aangeven bijvoorbeeld niet de zondagen...
Suzanne F. schreef:Er zou gewoon iets moeten zijn waarbij je per maand kan aanvinken en dan op verzenden kan drukken, klaar... Maar dat zou ook komen volgens Corrie van het juryplatform, heb haar daarover gesproken en het moest ook anders worden.