Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Caira schreef:Dan zou ik hem lekker terugzetten naar die andere stal, blijkbaar is hij niet op zijn gemak.
zoetjes schreef:Vertoont hij het gedrag alleen in de stal? Dan zal de spiegeling een van de grootste boosdoeners zijn.
Hij vecht dan nl tegen een "niet bestaande vijand" die hij dus maar niet kan domineren en dat frustreert hem.
Kan hij de mini's zien zodra hij opgestald is?
zoetjes schreef:Veel succes hopelijk lost het zich snel op.
Pak em zo nu en dan eens aan de longe.... Als afbouwperiode zal ik maar zeggen.
Laat hem eens lekker uitrazen. Geef em veel aandacht, lange poetsbeurten etc..
Het is en blijft een "vent" en die willen graag op een voetstuk geplaatst worden en in de watten gelegd.![]()
![]()
Ach, geef hem op zijn oude dag dat beetje trots....
(om het maar even zo te zeggen...) Verder zou ik een shetlander in een zeer goed afgerasterd hekwerk in combi met schrikdraad bij hem in de wei zetten. Dan kunnen ze neuzen en heeft de hengst toch een soort van 'sociaal contact' met een soortgenoot. Als dit allen niet lukt zou ik hem laten castreren, hij dekt toch niet.
Oakland1990 schreef:Is hij dan niet eerder gefrustreerd omdat hij niet meer mag dekken? Veel hengsten krijgen het dan in hun kop. En hij reageert het af op zijn spiegelingen die hij maar niet kan domineren, waardoor hij nog bozer wordt?