Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
superlise schreef:Melanie5 schreef:En zo maak je ze dus nog panischer. Jagen om te vangen werkt niet.
Hoezo jagen, als jij ze met een touw gewoon insluit is er niks aan te doen. Geef mij dan maar even een panisch paard in de hand dan een rustig paard op de wei waar je nooit aan kan zitten.
superlise schreef:Maar wie zegt dat deze pony het vertrouwen kwijt is? Hij eet wel uit haar hand, maar is gewoon link genoeg om net op tijd weg te zijn.
superlise schreef:kun je niet hem in sluiten (dan niet zo kort dat je een klap kan krijgen) en dat stuk afzetten? of een stukje voor de ingang afzetten en hem daar in jagen? Dan staat ie ook op een klein stuk en hoef je hem niet vast te houden en kan je vanuit daar proberen hem te pakken?
jelledaantje schreef:superlise schreef:
Hoezo jagen, als jij ze met een touw gewoon insluit is er niks aan te doen. Geef mij dan maar even een panisch paard in de hand dan een rustig paard op de wei waar je nooit aan kan zitten.
ook met een touw insluiten helpt niet ze draait gewoon naar je toe en en loop of door het touw heen of gaat met der kont na je toe draaien en ik ga niet riskeren dat ik dadelijk een trap krijg , heb wel een dochter van 8 maanden waar ik aan moet denken
superlise schreef:Tja dan blijft de enige oplossing insluiten met een hele boel mensen zodat ie 'door de mensen moet' als ie wil ontsnappen maarja om een aantal mensen bij elkaar te vinden is ook nog een karwij en om dan ook te zorgen dat niemand zich bezeerd.
Nelleke1 schreef:staat haar advertentie ook op MP want dan vind ik de advertentie niet kloppen met wat je hier neerzet, sorry als ik je nu beledig