Ik rijd sinds kort ong. 2-4 paarden op een dag maar mijn handen gaan er echt kapot aan...... Ik heb altijd al snel blaren enzoo gehad maar het is nu echt extreem. De paarden zijn opzich heel licht te rijden er is wel eens een keertje dat er 1 zwaar is van voor maar nooit extreem. Mijn handen reageren denk ik heel erg op het leer van de teugels en zweet werkt ook niet mee.
Ik rijd nu met handschoentjes van Harry's Horse maar die zijn helemaal af gaten te klein zweten erg enzz... Ik ben nu dus van plan om goeie te kopen.
Ik ben opzoek naar handschoenen waarin je niet snel zweethanden krijgt... handschoenen die het lang volhouden en een goede bescherming tegen de teugels bieden.
Nell_
Geplaatst: 15-08-09 12:13
Die kapotte handen ken ik! Heel vervelend. De HH handschoentjes zitten lekker, maar de kwaliteit is idd niet denderend. Zitten snel gaten in. Als ik jou was zou ik gaan voor een iets duurdere versie. Gewoon even kijken in een ruitershop? Daar kunnen ze je vast wel helpen!
Ik heb die van Imperial Riding, die zitten heerlijk!
cocktailtime
Geplaatst: 15-08-09 12:15
ik heb ze ook van harry horse maar zijn nu al dun aan het worden ik heb ze pas 1 maand maar ik rij wel iedere dag maar ze zijn nu al dun en dat voor 10.95
Roeckl! Wel prijzig, maar erg goed. En verder even wachten tot Lidl ze weer in de aanbieding heeft. Die zitten ook prima!
Priscilla_90
Geplaatst: 15-08-09 12:17
ik zweer echt bij de handschoentjes van Roeckl ze gaan lang mee en ook ikrijd meerderepaarden op 1 dag die van mij gaan al ongeveer een half jaar mee nu zie je wel alpaar slijt plekken maar bij lange na nog geen gaten
Ik zelf heb imperial riding of roeckl. imperial riding zijn fijne handschoenen maar gaan op den duur bij je vingers toch wel kapot, handschoenen zijn niet zo ontzettend duur. Roeckl vindt ik erg fijn en gaan lang mee. Wel zijn ze wat duurder dan een gemiddelde handschoen. Ik denk dat je echt naar een ruitersportzaak moet gaan en daar gewoon alles uit moet gaan proberen
okey ik zal maandag eens even naar de ruitersport gaan en dan van alles passen.....
die van roeckl moest je wel echt in de goede maat kopen toch??? anders kreeg je daar weer last van of niet??
bente_
Geplaatst: 15-08-09 17:49
Froexiie schreef:
Ik heb die van Imperial Riding, die zitten heerlijk!
Ik heb ook deze ! ( van die dunne ) voor op concours , ze zitten heerlijk vind ik !
dagmarS
Geplaatst: 15-08-09 17:51
Roeckl, die handschoenen zijn echt super goed!! zitten echt heerlijk! wil echt geen andere meer! ze zijn vrij prijzig maar je krijgt er ook echt iets goeds voor terug!
Indd roeckl! Ik weet niet wat er gebeurt als je de verkeerde maat koopt maar ik denk niet dat dat mogelijk is als je ze past. Ze hebben namelijk allemaal verschillende maten zoals 7 maar ook 7,5 en 8 Is dus gewoon een kwestie van passen! Heb vandaag net me 2de paar roeckl handschoenen gekocht. Kan niet meer zonder
Roeckl inderdaad of kieffer en dan moet je dat zelfde spul hebben als dat de roekl handschoenen hebben. Al vind ik de roekl´s alsnog ietsje fijner als de Kieffer.
Ik denk dat je het beste gewoon een grote paardenwinkel kan bezoeken en lekker handschoentjes gaat passen.. Ik rijd nu zonder, maar in de tijd dat ik met handschoentjes reed deed ik dat gewoon, net als nieuwe schoenen.
miss_simone
Geplaatst: 17-08-09 12:27
maakt niet uit welke handschoene...als ze maar de goede maat zijn en nie gaan schuive