Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Juangi schreef:Ja, bij B is nageeflijk nog niet aan de orde. Als je het paard maar niet in de wegzit, aangezien zijn hoofd omhoog zit.
Er zijn jury's die wel verwachten dat je nageeflijk rijd in de B, maar het moet pas in de L!
Juangi schreef:Ja, bij B is nageeflijk nog niet aan de orde. Als je het paard maar niet in de wegzit, aangezien zijn hoofd omhoog zit.
Er zijn jury's die wel verwachten dat je nageeflijk rijd in de B, maar het moet pas in de L!

Mandau schreef:Het is heel gek, want het hoeft apsoluut niet!, het paard moet met zn hoofd wel netjes omlaag logen maar niet nagefelijk. Maar de jury waddeert het wel, en onderscheid jou wel van de B ruiter die het wel doet. En zal jou daar wel op beoordelen.
Een paard wat niet nageeflijk loopt moet wel een super nette en 100% foutloze proef rijden wil die nog met een kleine winstpunt naar huis gaan.. Relaxed schreef:Mandau schreef:Het is heel gek, want het hoeft apsoluut niet!, het paard moet met zn hoofd wel netjes omlaag logen maar niet nagefelijk. Maar de jury waddeert het wel, en onderscheid jou wel van de B ruiter die het wel doet. En zal jou daar wel op beoordelen.
Het is heel gek, maar dan zal ik het zeker ieder weekend dat ik zit te jureren wel verkeerd doen..Een paard wat niet nageeflijk loopt moet wel een super nette en 100% foutloze proef rijden wil die nog met een kleine winstpunt naar huis gaan..
Roozie1997 schreef:Heey Bokkers,
Ik heb een bijrijdpaard en wil er wedstrijden mee gaan doen.
Loopt alleen erg met zijn hoofd omhoog. Mag dat bij de B?
xxx Rosanne
Ik neem aan dat jij bij de paarden wilt gaan starten? Bij de ponies kun je er nog mee weg komen dat je pony niet volledig rond loopt... Scum schreef:Juangi schreef:Ja, bij B is nageeflijk nog niet aan de orde. Als je het paard maar niet in de wegzit, aangezien zijn hoofd omhoog zit.
Waar staat dat ergens in het reglement?
Ze zegt dat het MOET in het L1.
Relaxed schreef:Mandau schreef:Het is heel gek, want het hoeft apsoluut niet!, het paard moet met zn hoofd wel netjes omlaag logen maar niet nagefelijk. Maar de jury waddeert het wel, en onderscheid jou wel van de B ruiter die het wel doet. En zal jou daar wel op beoordelen.
Het is heel gek, maar dan zal ik het zeker ieder weekend dat ik zit te jureren wel verkeerd doen..Een paard wat niet nageeflijk loopt moet wel een super nette en 100% foutloze proef rijden wil die nog met een kleine winstpunt naar huis gaan..
Mandau schreef:Relaxed schreef:Het is heel gek, maar dan zal ik het zeker ieder weekend dat ik zit te jureren wel verkeerd doen..Een paard wat niet nageeflijk loopt moet wel een super nette en 100% foutloze proef rijden wil die nog met een kleine winstpunt naar huis gaan..
Hoe bedoel je dat
Relaxed schreef:Het is heel gek, maar dan zal ik het zeker ieder weekend dat ik zit te jureren wel verkeerd doen..Een paard wat niet nageeflijk loopt moet wel een super nette en 100% foutloze proef rijden wil die nog met een kleine winstpunt naar huis gaan..
Mandau schreef:Hoe bedoel je dat