Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Charrie123 schreef:Ik zit er om te denken ook te gaan starten.
Wel gewoon op de manege, omdat ik geen eigen paard/pony heb.
Nou heb ik geen zin om dure wedstrijdkleding aan te gaan schaffen, omdat ik niet weet of ik het vol ga houden.
Mijn vraag is of ik in mijn "normale" rijkleding een wedstrijd mag starten.
Ik zal wel witte handschoenjes dragen en een witte blouse of iets anders netjes.
Of vinden jullie dat ik alles met gaan aanschaffen?
xx Char
wie weet er iets vanaf?
Mieke_Xena schreef:Ik heb me kort geleden aangemeld bij de plaatselijke ruitervereniging en ga daar eerst onderlinge wedstrijden meedoen enzo, heb dus ook nog geen ervaring..
vind het wel spannend,.. Ben nu 16 jaar en heb een D pony, is dat tegenwooordig oud om nog te beginnen met de pony wedstrijden? straks zit ik tussen allemaal kleine kinders die het veel beter kunnen:(wie weet er iets vanaf?
En twee winstpunten geloof ik.. 
Ze sprong de baan uit, vloog er een paar keer bokkend van door en was giga gespannen. Ik geloof dat ik wel 7 keer opnieuw mocht beginnen vanaf een bepaald punt omdat ze er weer vandoor was gevlogen
En toch heb ik nog 168 punten gehaald! Ik heb het met die pony daarna nog een aantal keer geprobeerd maar de spanning bleef dus ben ik uiteindelijk maar gestopt.
zowel voor mijn paard als voor mij de eerste wedstrijd.