ik zit met een groot probleem en hoop dat jullie me mss kunnen helpen met tips. Flame die heeft zomereczeem en heb gisteren een deken gehaald en omgedaan. Vandaag is hij hier dus mee op de wei gegaan. Maar de andere paarden hebben hem verschrikkelijk liggen opjagen. Er is een paard, de zwarte, die echt met open mond op hem afgaat hem in een hoekje jaagt en dan erop los stampt en bijt.
Hij pakt echt afentoe gewoon Flame vast en sleurt hem dan een stuk mee door de wei
. Heb hem juist binnengezet want dit was al een uur aan de gang aan het gaan. Mijn paard zijn hele rug zit vol wondjes
dus kan even niet rijden maar dat is niet erg hij is toch ng jong. En hij heeft een dik been
Mijn paard is nu dus helemaal gestrest en staat nu wat in zijn stalletje hooi te eten.Ondertussen begint de boer daar tegen mij te foeteren dat ik ze zie vliegen dat mijn paard geen eczeem heeft en dat ik niet zomaar iedereen moet geloven ( is bevestigt door de veearts maar dat vind hij onzin) en dat ik dat ding maar moet afdoen want hij schuurt zich helemaal niet. Het komt er dus ook op neer dat die deken slecht voor me paard is en dat ik hem van alles aandoen
.Ik probeer juist alles te doen om goed te zijn voor mijn paardjes. Maar wat moet ik hier nu mee doen? Als ik hem met deken op de wei zet dan vermoord die zwarte hem haast als ik hem zonder deken zet dan schuurt hij zich open
Wat zouden jullie doen?groetjes Nieky1993
Snap idd niet waarom dat paard zo raar doet tegen mijn paard als die een deken op heeft
Weet gewoon niet beter, moet je maar denken