Mon-Ami is een draver ruin en hij was echt mijn alles kon mijn verdriet bij hem kwijt en hij was er al die tijd voor mij en hebben zulke leuke jaren gehad samen, maar helaas wegens omstandigheden dachten we een goed huis voor Mon-Ami te hebben gevonden maar dit bleek niet zo heel goed als wat we gedacht hadden, want nu is Mon-Ami soort van van de aardbodem verdwenen.
Mon-Ami heeft 2 witte achter voetjes en links voor hebt ie een wit voetje met een zebra gekleurde hoef (zwart/wit). En op zijn linkerhals is Mon-Ami voorzien van een soort van brandmerk of het is een litteken, maar er is overduidelijk witte vlekjes te zien op zijn linkerhals net onder zijn manen.
En ook een opval moment is dat Mon-Ami aan de linkerzijde van zijn hoofd een best wel grote witte vlek/haartjes heeft (vermoedelijk in zijn jeugdige jaren een ongelukje gehad/meegemaakt).
Mon-Ami heb ik gekocht van een stal in Drachten ergens in 1998 toen kwam hij vervolgens bij mij op stal te staan in Dalfsen (Manege-Gerner) en waren we lid geworden van de ponyclub Dalfsen. En na enig tijdje gestaan te hebben op Manege Gerner verhuisden we naar een pensionstal in Lierderholthuis (nabij Heino) bij de Fam.Hollack.
En daar zijn we al die tijd blijven staan en hadden we het heel erg fijn samen. Maar wegens omstandigheden verkochten we Mon-Ami aan de Fam.Hollack die Mon-Ami wilden gebruiken voor de meiden die bij hun kwamen om erop te rijden etc...Maar via via had ik een tijd later te horen gekregen dat de Fam Hollack Mon-Ami doorverkocht had aan hun hoefsmid oid...
En vanuit daar loopt mijn spoor tot nu nog steeds enorm dood...Ik mis mijn lieve maatje en zou niks liever willen dan hem terug te willen maar wil eerst dit proberen om erachter te komen waar Mon-Ami zich nou bevind?? Want hij was echt mijn alles mijn maatje heerlijk samen met hem door de bossen en de hei gereden, concoursen gehad zowel springen als dressuur...We hadden zoveel lol samen.
Daarom loof ik bij deze een eenmalig bedrag uit van €50,- die bij mij met de GOUDEN TIP aan komt zetten!
Alvast voor het mee denken en ik hoop Mon-Ami dan terug te vinden

En als ik een foto heb kunnen vinden van Mon-Ami dan plaats ik deze hier alsnog!! Dus FOTO VOLGT nog!!
Ik hoop op veel reacties pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee