Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ThaGirl schreef:Zo heb ik laatst ruim een uur erover gedaan haar te pakken te krijgen (na uit het land halen van andere paarden), toen was voor mij de maat vol en nu staat ze dag en nacht met een halster om.
.
Chikiboy schreef:ThaGirl schreef:Zo heb ik laatst ruim een uur erover gedaan haar te pakken te krijgen (na uit het land halen van andere paarden), toen was voor mij de maat vol en nu staat ze dag en nacht met een halster om.
.
Tot de dag komt dat ze met haar halster ergens blijft hangen en zich levensgevaarlijk kwetst of staat te stikken....
Halsters kunnen levensgevaarlijk zijn, dus pas op

Chikiboy schreef:ThaGirl schreef:Zo heb ik laatst ruim een uur erover gedaan haar te pakken te krijgen (na uit het land halen van andere paarden), toen was voor mij de maat vol en nu staat ze dag en nacht met een halster om.
.
Tot de dag komt dat ze met haar halster ergens blijft hangen en zich levensgevaarlijk kwetst of staat te stikken....
Halsters kunnen levensgevaarlijk zijn, dus pas op
Anoniem schreef:En wat doet ze als je alleen een halster touw om haar nek legt en dan het halster om doet ? Noble liep in het begin ook regelmatig weg en als ik een touw om zijn nek legde bleef hij keurig staan. verder uitbundig belonen wanneer je haar halster wel om krijgt..